Efektivní práce s e-mailovou schránkou

Delegujte, automatizujte, zvyšte svou produktivitu
a zjednodušte si práci s e-maily

Pro koho je aplikace určena a co o ní říkají naši zákazníci?

Pro jednotlivce

SupportBox je pro mě veliká úspora času. Díky napojení na externí aplikace mám parádní přehled o klientovi. Mohu rychle mrknout na objednávku nebo upravit kontakt. Oceňuji také ovládání přes mobil. Když někde čekám, mohu vyřídit hodně práce, protože při dotazu zákazníka vidím co nakoupil a na co přesně se ptá. Některé moje návrhy na vylepšení jsou již zavedeny, takže i podpora je super.

Lukáš Hájekpodpora pro DancaVideo.com a DancaHajkova.com

Pro menší týmy

SupportBox vďaka svojim funkciám výrazne zjednodušuje a zlepšuje starostlivosť o našich zákazníkov. A čo môže byť lepšie ako šťastný zákazník? O to nám predsa všetkým ide. SupportBox v našej firme výrazne zefektívnil komunikáciu so zákazníkmi a ušetril nám tak kopec času a...vrások na tvári.

Peter ŠvaralFitshaker.sk

SupportBox šetří čas 383 spokojeným zákazníkům,
kteří za měsíc odpoví na 103.235 dotazů svých klientů.

Vaše chytrá e-mailová schránka

Stalo se vám, že jste zapomněli zákazníkovi odpovědět? Že někdo z kolegů označil mail jako přečtený, ale neodpověděl na něj? To se vám se SupportBoxem nestane, protože všechny e-maily vám chodí do složky, kde čekají na vyřízení. Až teprve poté, co jsou vyřízeny, jsou přesunuty z této schránky pryč.

Všechny vaše e-maily na jednom místě. Již se nemusíte odhlašovat a přihlašovat, abyste mohli zodpovědět dotaz od zákazníka z jiné e-mailové schránky. 

Máte jej všude s sebou

 

SupportBox funguje na mobilních telefonech i tabletech.

Svou e-mailovou schránku máte k dispozici všude s sebou a nemusíte nechávat vaše zákazníky čekat.

Statistiky

Chcete vědět, kolik dotazů vám do schránky chodí? Jak rychle na ně stíhají vaši kolegové reagovat? Či spokojenost zákazníků s odpovědí. To vše můžete sledovat u jednotlivých e-mailových schránek, či kolegů, kteří na e-maily reagují.

Díky SupportBoxu ušetříte hodiny času při komunikaci s vašimi zákazníky. 

Jednoduchý, jako obyčejný e-mail

Žádná hloupá čísla ticketu, ani nutnost se někam přihlásit, aby s vámi mohli vaši zákazníci komunikovat. Vy od nich obdržíte e-mail a od vás jim opět přijde obyčejný e-mail, tak jak jsou zvyklí.

Vaši zákazníci nejsou čísla, jsou to lidé a osobnosti a je dobré se k nim tak chovat.

Využívam niekoľko emailových adries a dlho som hľadal spôsob ako ich zlúčiť a prácu si zjednodušiť. Vďaka SupportBoxu sa nemusím prepínať zo schránky do schránky a vidím všetko o klientovi na jednej obrazovke. Viem či už niečo nakupoval či je registrovaný v affilboxe či má otvorenú objednávku na e-shope,...

Už neprehliadnem žiadny email a nezabudnem odpovedať na dotazy ku ktorým potrebujem doplniť ďaľšie informácie od dodávateľov, výrobcov, ...

SupportBox mi výrazne zjednodušuje prácu, v mnohých prípadoch nahrádza CRM systém a zo štatistík vidím že aj zákazníci sú spokojný :)

Lukáš Vasaráb, specialista na koupelny

Připravené odpovědi

Usnadněte si reakci na e-mail zákazníka připravenou odpovědí. Řešíte často ty stejné dotazy? Máte už na ně připravené odpovědi, které opisujete neustále dokola, či je odněkud kopírujete? Díky připraveným odpovědím vložíte text na jedno kliknutí a poté stačí již jen zprávu odeslat.

 

Zvyšte vaši produktivitu a zjednodušte si práci.

Automatizace

Do e-mailu chodí zprávy z různých systémů, které vás informují o určité akci. Některé e-maily nevyžadují žádnou akci a u některých děláte stále to samé. U nás můžete tyto činnosti automatizovat nastavením pravidel. Šetřete váš čas

Například si snadno vytvoříte pravidlo “Zprávy z Heureky přesuň do složky a přiřaď tento e-mail Josefovi”.

Nikdy neodpovíte dvakrát

Pokud jste se s kolegy všichni připojovali do jednoho e-mailového účtu, tak se vám mohlo stát, že jste odpověděli jednomu klientovi vícekrát. To se vám se SupportBoxem nestane. Ihned vidíte, že si váš kolega daný e-mail prohlíží a nebo, že na něj přímo odpovídá.

Snadný přechod z vašeho stávajícího řešení

Velmi rádi vám pomůžeme s přechodem do SupportBoxu z vašeho stávajícího e-mailového řešení. Ať odpovídáte na e-maily z Outlooku, Thunderbirdu, nebo Gmailu (či libovolného jiného nástroje), pomůžeme vám s nastavením a převodem důležitých e-mailů do našeho systému tak, abyste pohodlně mohli pokračovat v práci.

Zjednodušte si práci s e-maily

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Jen 2 minuty a můžete začít

Pro kvalitní péči o zákazníky musíte mít dostatek informací

SupportBox umí získat informace z aplikací třetích stran a zobrazit vám je přehledně u každého klienta

U každé zprávy uvidíte v kterých e-mailových seznamech máte zákazníka zapsaného. Na jedno kliknutí jej můžete přidat do dalších seznamů.

Automaticky se vám načtou všechny faktury, které byly vystaveny pro daného zákazníka a ihned vidíte, zda byly zaplaceny, či nikoliv.

U každé zprávy uvidíte v kterých e-mailových seznamech máte zákazníka zapsaného. Na jedno kliknutí jej můžete přidat do dalších seznamů.

Automaticky se vám načtou všechny faktury, které byly vystaveny pro daného zákazníka a ihned vidíte, zda byly zaplaceny, či nikoliv.

Ihned víte, kolik partner přivedl návštěvníků a kolik si vydělal za posledních 30 dní a celé období.

Z CRM systému načte veškeré poslední údalosti, které byly s kontaktem řešeny, adresu kontaktu, případně obchodní případy, které jsou rozjednány.

Poslední podcast

SupportBox Podcast: Jak efektivně řídit projekty

Každý, kdo podniká, řídí mnoho projektů současně. I nás velmi zajímá, jak na to jít efektivně, aby se člověk nezbláznil a přitom měl vše pod kontrolou. Sami provozujeme dvě SaaS aplikace a v každé z nich řešíme mnoho dílčích projektíků.

Pozvali jsme si ty nejpovolanější – kluky z aplikace Freelo.cz, což je velmi povedená náhrada za zahraniční Basecamp. více>>

Poslední videa

Mario Roženský – Jak si udělat pořádek na podpoře – ShopCamp 2016

Většina e-shopů dnes řeší dotazy svých zákazníků nesystematicky, někdy dokonce náhodně. Přitom skvělá zákaznická péče je to, čeho si vaši zákazníci budou cenit nejvíce. Skvělý zákaznický servis dokonce ve většině oborů poráží také nízkou cenu. Ve své přednášce vás provedu základními kroky, jak si své oddělení zákaznické péče můžete nastavit od úplného začátku, nebo naopak, jak své již fungující zákaznické péči dáte řád a posunete ji vyšší úroveň.

Nejnovější články na našem blogu

Vyrizovani_Sprav_2017

Jak si nejlépe rozdělit zprávy na podpoře

Když chytří pánové vymysleli před 40 lety e-mail, inspirovali se v návrhu tím, co běžně používali. Obyčejnou…

celý článek
Klávesové zkratky při psaní zpráv

Klávesové zkratky při psaní zpráv

Při psaní odpovědí i nových zpráv v SupportBoxu si můžete urychlit práci používáním klávesových zkratek. Doporučujeme vyzkoušet,…

celý článek
FB_share_SB_novinky_2017_07

Novinky v červenci 2017

Představujeme vám novinky, díky kterým je SupportBox  ještě o něco užitečnější. Je tu pro vás nový filtr,…

celý článek

Náš tým

Zajímá vás, kdo SupportBox vymyslel, kdo se každý den stará o to, aby skvěle fungoval a kdo vám pomůže s jeho nastavením?

Pojí nás společené hodnoty a vize. Máme rádi poctivost, lidský přístup, rádi sdílíme s druhými své poznatky a kvalitní péče o zákazníky prostě považujeme za něco, čemu stojí věnovat svou plnou pozornost.

Mário Roženský

Otec SupportBoxu

Mário SupportBox vymyslel, rozhýbal, zajistil mu zajímavé zákazníky a určuje směr, kterým se ubírá. Má mnoho zkušeností ze zákaznické podpory. Je autorem provizního programu AffilBox, první české knihy o affiliate. Pořádá také živá školení a setkání. Více se o něm dozvíte na blogu mariorozensky.cz.

Kateřina Střelcová

Expertka na pomoc zákazníkům

Nevadí, že nejste vystudovaní ajťáci, Kateřina vám pomůže nastavit SupportBox tak, aby fungoval i vám! Kromě toho pečlivě testuje všechny novinky, než je pustíme do světa, a také pro vás píše návody i tipy na usnadnění vašeho zákaznického servisu.

Václav Makeš

Hlavní programátor

Správné sestavení dílečků SupportBoxu řeší Vašek. Má rád otestovaný kód, na který se mohou zákazníci spolehnout. A přestože projekt roste, usiluje Vašek o to, aby z projektu nebylo monstrum, nýbrž poslušný a hodný mazlíček.

Jan Neškudla

Specialista nejen na statistiky a pluginy

Honza má na starosti statistiky a napojení na externí aplikace. Bez něj byste neviděli, jak moc jsou vaši kolegové rychlí a úspěšní ve vyřizování zpráv a jestli jsou klienti s jejich odpověďmi spokojení. Má také bohaté zkušenosti s napojováním dalších aplikací, či vašeho e-shopu.

Vyzkoušejte SupportBox a sami uvidíte, kolik času vám prakticky okamžitě ušetří, jak zpřehlední veškerou vaši komunikaci a jak spokojenější budou vaši zákazníci. 

Začněte využívat sílu SupportBoxu hned teď

Jen 2 minuty a můžete začít