Vy a váš tým si vytvoříte jedinečnou a efektivní strategii, která vaší e-mailovou korespondenci značně zrychlí a bude vás těšit. SupportBox umí to, co jakákoliv jiná e-mailová schránka - spravuje vaše e-maily. Obyčejnou e-mailovou schránku ale strčí do kapsy, umí totiž spoustu triků navíc!

Jak funguje schránka

Jakmile si vytvoříte vlastní účet v SupportBoxu, bude potřeba přiřadit mu nějakou e-mailovou adresu. Tato adresa by měla být vaší obecnou adresou, kam nejčastěji píší vaši zákazníci.

Například: info@vasedomena.czpodpora@vasedomena.cz a podobně.

Příchozí zprávy z této adresy budete nyní schopni příjemně a efektivně spravovat v SupportBoxu.

SupportBox ale nenahrazuje vašeho poskytovatele e-mailové adresy.

Jak se dostanou zprávy do mého Supportboxu?

Každá schránka v SupportBoxu má svůj unikátní alias, svůj identifikátor.

Vypadá nějak takto: 5hwyxr9sngm3tjz@sbmail.cz.

Jakmile je nějaká zpráva zaslána na tuto adresu, objeví se ve vaší schránce v SupportBoxu. Přesměrujte si proto vaše zprávy na tuto adresu u vašeho poskytovatele. Návody najdete zde.

Mohu nadále vyřizovat zprávy z mé původní e-mailové schránky?

Jakmile máte v pořádku nastavené přeposílání, jsou všechny e-maily bezpečně ve vašem SupportBoxu. Pokud ale odpovíte na zprávu ve vašem e-mailu, tato informace se do SupportBoxu nedostane a vy jí tak v historii komunikace s tímto klientem bohužel neuvidíte. Konverzace se tak roztříští a bude nepřehledná.

Posílejte proto odpovědi pouze ze SupportBoxu.

Z jaké adresy přijdou odpovědi, které napíšu?

Pokud napíšete odpověď ze SupportBoxu, vaše e-maily budou odcházet z vašeho e-mailu, který jste dané schránce přiřadili.

Například: Na váš e-mail podpora@vasedomena.cz přijde dotaz a vy na něj odpovíte. Zákazník uvidí odpověď odeslanou z e-mailu podpora@vasedomena.cz. Adresa, kterou jste zadali úplně na začátku - při registraci SupportBoxu - zůstane zákazníkům neviditelná, pokud jí nepoužijete jako Schránku.

Proč si mám vytvořit více než jednu schránku?

Pokud si založíte více schránek, můžete pomoci vašemu týmu k efektivnější práci. Namísto toho, aby vaši spolupracovníci neustále kontrolovali všechny e-mailové schránky a neustále přeskakovali z jedné aplikace do druhé, můžete mít vše krásně na jednom místě.

SupportBox je místem, kde udržíte vaši e-mailovou korespondenci přehledně a žádný e-mail se vám tak nikam nezatoulá.

SupportBox vám zrychlí, zefektivní a zpřehlední vaši e-mailovou komunikaci.

Měl bych si založit schránku i pro svou osobní pracovní e-mailovou adresu?

Možná je to pro vás velkým pokušením, ale nedoporučujeme to. Je totiž matoucí, pokud by se pod zprávou poslanou do vaší schránky podepsal váš kolega.

Funguje v SupportBoxu hromadná rozesílka?

Pro rozesílku zprávy na větší množství e-mailových adres doporučujeme použít programy přímo k tomu určené - například Mailchimp, Smartemailing a podobně.

Dají se ze SupportBoxu vyřizovat jen e-maily?

Ze SupportBoxu můžete vyřizovat také live chat a telefony. Díky napojením na další systémy, které používáte tak velmi ušetříte čas, a samozřejmě také nervy.