Smartemailing.cz je česká aplikace, která umožňuje jak sběr kontaktů a jejich přehlednou správu, tak automatizovanou a hromadnou rozesílku e-mailových zpráv.

Pokud SmartEmailing používáte, určitě si jej – a to zcela jednoduchým krokem – napojte na váš SupportBox.

  • Získáte tak okamžitý přehled o tom, v jakém seznamu se váš kontakt nachází.
  • Přijde-li vám zpráva od zákazníka, který ještě není v žádném vašem seznamu, jedním kliknutím jej do seznamu přidáte.
  • Stejně snadné je odebrání zákazníka z libovolného seznamu.
  • Spravujete víc Smartemailingových účtů? Ani to není problém – plugin můžete napojit na neomezené množství účtů.
  • Pokud se zákazník nachází na blacklistu, uvidíte v pluginu i tuto informaci.

Jak na aktivaci pluginu v SupportBoxu 

Pluginy se vždy váží ke konkrétní schránce. Vyberte tedy schránku, u které chcete váš plugin nastavit (například info@eshop.cz) a v pravém horním rohu klikněte na Nastavení.

V Nastavení schránky klikněte na záložkou Pluginy.

Nyní ze seznamu pluginů ve spodní části obrazovky vyberte plugin SmartEmailing a klikněte na tlačítko Instalovat.

Plugin se vám přesune do horní části obrazovky, kde máte všechny aktivní pluginy.

Propojení je nyní potřeba už jen aktivovat. Klikněte na tlačítko Nastavení u pluginu.

Vyplňte potřebné údaje.

  1. E-mail – zadejte e-mail, který slouží k přihlášení k vašemu SmartEmailingovému účtu.
  2. API klíč – váš API klíč najdete ve SmartEmailingu. Klikněte v pravém rohu na nabídku Můj účet. Objeví se vám tabulka s několika záložkami. Vyberte API klíče a integrace. Zde si můžete vytvořit váš API klíč.

Jakmile vyplníte oba požadované údaje – přihlašovací e-mail a API klíč, uložte nastavení.

Co můžete očekávat?

U každého vaší zprávy se napravo pod informací o vašem zákazníkovi objeví záložka SmartEmailing. Pokud už zákazník je ve vaší databázi, ukáží se vám všechny seznamy, ve kterých je zařazen.

Velmi snadno se také můžete prokliknout do vaše SmartEmailingu. Stačí pouze v pluginu kliknout na e-mail uživatele.

Pokud ještě nikde není, máte možnost přidat zákazníka do libovolného seznamu. Přidáte jej jednoduše tak, že najedete na políčko Přidat do seznamu. Vyberte z nabídky konkrétní seznam a přidání proběhne automaticky.

Pokud už uživatel v nějakém seznamu je, můžete jej také odebrat tím, že najedete kurzorem na konkrétní seznam. Následně bude mít seznam červené podbarvení a zobrazí se vám u něj malý křížek. Kliknutím na křížek odeberete uživatele z daného seznamu.

Nezapomeňte, že pokud uživatele jednou se seznamu odeberete, není možné jej znovu přidat.

SupportBox tip: Potřebujete napojit více Smartemailingových účtů? Je to snadné – aktivujte si tento plugin vícekrát. Uvidíte tak všechna data pěkně přehledně pod sebou.

Doufáme, že se vám tento plugin bude líbit. Případně rádi pomůžeme s nastavením, nebojte se na nás obrátit.