Propojení s idoklad.cz

Potřebujete jednoduše a rychle vystavovat faktury a další doklady? Chcete v nich mít přehled? idokladChcete ušetřit práci své účetní?

Pak vyzkoušejte iDoklad. Je zdarma. A je super.

A nyní je snadné jej napojit na váš SupportBox.

Proč si jej napojit?

U každého zákazníka, který má u vás přes iDoklad vystavenou fakturu, při příchozí zprávě uvidíte, o jakou fakturu se jedná.

Můžete si také zkontrolovat, co si již zákazník objednal.

Díky tomu jste nejen skvěle informováni, ale můžete zkusit zákazníkovi třeba nabídnout i produkt, který ještě nevlastní, ale mohl by se mu hodit.

Jak na napojení:


V SupportBoxu klikněte na název schránky, u které chcete mít plugin nastavený.

V pravém horním rohu najděte tlačítko Nastavení:

pluginSE

Po kliknutí na toto tlačítko uvidíte obrazovku s mnoha možnostmi – vyberte záložku Pluginy.

V rámci možností, které ze uvidíte, najdete i možnost iDoklad.

Klikněte na tlačítko Aktivovat, které najdete napravo od tohoto pluginu.

Plugin se vám teď přesunul do horní části obrazovky – vedle něj svítí nápis Neaktivní. Proto, aby vám začal fungovat, je potřeba, abyste jej správně nastavili – klikněte proto na tlačítko Nastavení.

Nyní je potřeba zadat dva údaje – uživatelské jméno a heslo, kterým se do iDokladu přihlašujete.

Zadání uložte.

Máte nějaké dotazy? Rádi vám pomůžeme a vše vysvětlíme!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

  • Jiří Štencek 25.09.2015 15:32

    Dobrý den,

    jak párujete fakturu s emailem? Na základě jména nebo jenom pomocí emailové adresy? My třeba emailové adresy zákazníků do iDokladu nevyplňujeme, tak aby vůbec docházel k spárování.

    S pozdravem Jiří Štencek, http://www.helveti.cz

    • Kateřina Střelcová 29.10.2015 17:00

      Pěkný den, ano, párujeme skutečně na základě e-mailu. Jinak totiž hrozí záměna různých zákazníků např. se stejným jménem

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole