Automatická odpověď

Automatická odpověď se může hodit, pokud plánujete celofiremní dovolenou (protože když nejedete všichni, na delegování zpráv je tu SupportBox :-), nebo si přejete zákazníka ubezpečit, že jste jeho odpověď obdrželi.

Jak si nastavit automatickou odpověď v SupportBoxu

Pro každou vaši schránku si můžete v SupportBoxu nastavit jinou automatickou odpověď, nebo mít u některých schránek tuto funkci zapnutou a jinde ne. Právě proto začínají při nastavování naše kroky v Nastavení schránky.

Klikněte v levém menu na název schránky. V pravém horním rohu pak klikněte na tlačítko Nastavení.

pluginSE

Vyberte záložku Všeobecné a sjeďte až na konec stránky.autom

Zcela dole uvidíte nabídku Automatické odpovědi.

Zaškrtněte políčko Aktivní a otevře se vám rozšířená nabídka.

autom2Můžete si nadefinovat předmět automatické zprávy a napsat zprávu, která se vašim klientům bude zasílat. Do políček můžete vložit zástupné symboly, které uvidíte také pod tělem zprávy a můžete je proto snadno zkopírovat:

[id] – Id tiketu
[datum] – Datum přijetí zprávy
[odesilatel] – Email nebo jméno odesilatele
[predmet] – Předmět zprávy

Máte-li dotazy, neváhejte se na nás obrátit!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole