Automatické vložení čísla ticketu do předmětu zprávy

Od některých spolupracujících klientů, nebo dodavatelů vám možná chodí větší množství zpráv se stejným předmětem. V SupportBoxu si je snadno odlišíte, umožňujeme totiž vložit přímo do předmětu zprávy číslo daného ticketu (vlákna).

Snadno se pak s dodavetelem nebo pisatelem domluvíte, o které zprávě je přesně řeč.

Nastavení:

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka (Nastavení) a vyberte název dané schránky.

Následně vyberte záložku Chování schránky. Ve spodní části obrazovky najděte nadpis Předmět zprávy:

Zde si můžete nadefinovat, jak má předmět zprávy vypadat – bude se týkat všech nových zpráv a vašich odpovědí. Využijte přitom zástupné symboly:

  • [predmet] – předmět emailu tak, jak je vyplněn při tvorbě zprávy
  • [id] – číslo ticketu

Příklad použití: ID: [id] – [predmet]

Pokud je Vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole