Pokud vám chodí opravdu hodně zpráv a ještě mají stejné nebo velmi podobné předměty, pak  nemusí být úplně jednoduché od sebe konkrétní tickety rozlišit. 

V SupportBoxu ale můžete využít šikovné funkce, která vám přímo do předmětu zprávy vloží automaticky ID ticketu (celé konverzace). Díky tomu budete mít každá zpráva své unikátní označení a se zákazníkem či dodavatelem se snadno domluvíte, o kterém ticketu je přesně řeč.

Jen pozor na to, že ID ticketu se vám do předmětu vloží vždy až při vaší odpovědi nebo při přeposlání.

 

Jak vložení ID ticketu do předmětu zprávy nastavit

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte název dané schránky.

Následně vyberte záložku Chování schránky.

Sjeďte zhruba do středu stránky, kde uvidíte funkci Předmět zprávy.

Zde si můžete nadefinovat, jak má předmět zprávy vypadat – bude se týkat všech nových zpráv a vašich odpovědí.

Využít k tomu lze zástupné symboly:

  • [predmet] – předmět emailu tak, jak je vyplněn při tvorbě zprávy
  • [id] – číslo ticketu

Příklad použití: 

  • ID: [id] – [predmet]
  • [id] [predmet]

Změny nezapomeňte Uložit

A pokud je vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme.