
Vyzkoušejte SupportBox na 14 dní zdarma
Vložte vaši e-mailovou adresu, kterou budete používat pro přihlašování. My vám na ni zašleme heslo. V dalším kroku si nastavíte e-mail, kam vám píší zákazníci.
Od některých spolupracujících klientů, nebo dodavatelů vám možná chodí větší množství zpráv se stejným předmětem. V SupportBoxu si je snadno odlišíte, umožňujeme totiž vložit přímo do předmětu zprávy číslo daného ticketu (vlákna).
Snadno se pak s dodavetelem nebo pisatelem domluvíte, o které zprávě je přesně řeč.
Nastavení:
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka (Nastavení) a vyberte název dané schránky.
Následně vyberte záložku Chování schránky. Ve spodní části obrazovky najděte nadpis Předmět zprávy:
Zde si můžete nadefinovat, jak má předmět zprávy vypadat – bude se týkat všech nových zpráv a vašich odpovědí. Využijte přitom zástupné symboly:
Příklad použití: ID: [id] – [predmet]
Pokud je Vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme.
Komentáře