Přehled novinek v SupportBoxu

15.7.2020

  • Při přeposílání zpráv máte nyní možnost smazat text přeposílané zprávy.

13.7.2020

  • Ve výpise ticketů se vám po najetí myší na konkrétní zprávu nově zobrazí ikonka, která na jedno kliknutí umožní zprávu otevřít a zároveň si ji i rovnou přiřadit.

10.7.2020

  • Ve Sdílení ticketů mimo SupportBox můžete nyní také filtrovat. Přidali jsme několik uživatelských filtrů, díky kterým rychleji najdete potřebou zprávu.

9.7.2020

  • Zpřehlednili jsme výpis virtuálních složek v nastavení schránky. Nyní ve výpise složek, pod názvem složky, uvidíte přehled použitých pravidel.
  • Upravili jsme adresář, který vám našeptává e-mailové adresy. Pokud k dané adrese nebudete mít v SupportBoxu žádný ticket, adresu nebudete mít v adresáři vůbec k dispozici ani se vám nenabídne. Adresář se tak stal mnohem více přehledný.

8.7.2020

  • Do statistik, konkrétně do reportu Tickety, jsme přidali nový sloupeček s "od/komu". V tomto sloupečku se vám bude zobrazovat e-mailová adresa Od nebo Komu šla první zpráva.

3.7.2020

  • Identifikovat volajícího nebylo nikdy jednodušší. Jestliže aktivně využíváte Shoptet nebo Raynet plugin, všechny zákazníky, které máte v těchto aplikacích pečlivě zaznamenány, SupportBox automaticky identifikuje při příchozím hovoru. Po otevření ticketu navíc rovnou uvidíte všechny další informace, které máte o zákazníkovi v Raynetu či Shoptetu dostupné.

30.6.2020

  • Pokud se vám nepodaří ze SupportBoxu odeslat zprávu kvůli chybně nastavenému SMTP, budete na tuto skutečnost nyní lépe upozorněni. Po kliknutí na tlačítko odeslání (přeposlání) zprávy se vám zobrazí červená hláška s upozorněním, že se zprávu nepodařilo odeslat a zároveň zůstanete na tomto konkrétním ticketu.

23.6.2020

  • Vyladili jsme zobrazování jmen operátorů v chatovacím okně. Zákazníkovi se nyní bude vždy zobrazovat jméno operátora včetně jeho avatara, který live chat řeší.

22.6.2020

  • V pluginu Základní informace o zákazníkovi jsme přidali ikonku, která vám umožní rychle zkopírovat e-mailovou adresu zákazníka do schránky. Zkopírovanou adresu pak můžete vložit kamkoliv budete zrovna potřebovat.

19.6.2020

  • Nasadili jsme novou verzi chatu v SupportBoxu. Nyní můžete měnit barvu chatu, nastavit si odlišné textace pro on-line a off-line stav. Změnili jsme také ikonku chatu na bublinu. Dále ukazujeme, jak operátorovi, tak zákazníkovi, když druhá strana píše. Operátor nově vidí, kdy zákazník opustil web a také jsme upravili mnoho drobností na pozadí pro další a jednodušší vývoj chatu.

17.6.2020

  • Přidali jsme možnost odstranit všechny štítky u vybrané zprávy. Štítky snadno odstraníte v detailu zprávy, ale také ve výpise ticketů, kde můžete označit i více zpráv najednou a odebrat štítky hromadně. Funkci najdete na konci výběru vašich štítků.

4.6.2020

  • Do Chování schránky jsme přidali zaškrtávatko “Nepoužívat pixel pro sledování otevření". Tato funkce vám může pomoci zlepšit vaše spamscore.

19.5.2020

  • Výsledky fulltextového vyhledávání jsou nyní přesnější a spolehlivější. Nově navíc můžete hledat i víceslovná spojení.

14.5.2020

  • Nasadili jsme nové zobrazování příjemců. Pokud ve vlákně komunikuje více lidí, zobrazí se vám tato informace přehledně už ve výpise ticketů.

4.5.2020

  • Nastavte si nově u vašeho chatu textace offline stavu. Nyní totiž bude hned na první pohled rozlišitelné, zda jste na chatu on/off-line.Textace mohou být pro oba stavy rozdílné.

14.4.2020

  • Vyřešili jsme problém s načítám rozepsaných zpráv v případě, že se uživatel pohybuje v historii (například tlačítkem zpět v prohlížeči). V praxi to znamená, že pokud měl uživatel rozepsanou zprávu, chtěl přidat prioritu a pak se ke zprávě vrátit, došlo k přesměrování a text zprávy zcela zmizel - celou zprávu bylo nutno napsat znovu. Aktuálně jsme ale provedli takovou úpravu, která těmto potížím v budoucnu zamezí.

13.4.2020

  • Výrazně jsme zrychlili výpisy složek v SupportBoxu. Zejména pak na pomalejších počítačích a s vyšším počtem zobrazených zpráv.

1.4.2020

  • Zlepšili jsme detekci typu souborů v přílohách. Příloha se nyní vždy stáhne ve správném formátu. Navíc u PDF souborů si pomocí ikony lupičky můžete zobrazit pouze náhled přílohy, a až poté se rozhodnout, zda soubor chcete uložit nebo ne.

27.3.2020

  • Předpřipravené odpovědi nyní mohou přidávat a editovat i samotní uživatelé. Stačí uživatelům přidat v rámci dané schránky pravomoce správce.

25.3.2020

  • Přidali jsme další úpravu, která vám usnadní práci. Ocení ji zejména ti, kteří mají v SupportBoxu hodně schránek nebo větší množství štítků. Pro tyto případy jsme přidali do nabídky možností v horní liště scroll. Výběr štítků nebo schránky, do které ticket přesunete se rázem stává mnohem přehlednějším.

20.3.2020

  • Propojení SupportBoxu a Shoptetu vám nyní umožní identifikovat volajícího klienta ještě dříve, než hovor zahájíte. Stačí, aby daný klient měl záznam ve vašem e-shopu (například objednávku včetně vyplněného telefonního čísla) a automaticky se vám tak při příchozím hovoru zobrazí jméno volajícího.

17.3.2020

  • Pokud vám zákazník odešle více zpráv hned po sobě, SupportBox vás na tuto situaci upozorní hned ve výpise zpráv. Políčko, kde vidíte počet zpráv v ticketu, bude v tomto případě navíc podbarveno tmavě modrou barvou.

16.3.2020

  • K předpřipraveným odpovědím nyní můžete přidávat štítky a také přílohy.

13.3.2020

  • Nachytřili jsme náš spam filtr, takže si poradí s mnohem širším množstvím spamů. Zejména těch, ze kterých se nedá odhlásit a jsou velmi obtěžující. Je možné, že nyní propustíme více newsletterů, ze kterých je možné se odhlásit. Pokud je nechcete dostávat klikněte dole na odhlásit.

11.3.2020

  • Vylepšili jsme plugin Další zprávy od zákazníka. Všechny novější zprávy, než 7 dní, které jsou ve stavu Nový budou zvýrazněny světle zeleným podbarvením. Operátor tak na první pohled uvidí, že od daného zákazníka je ve schránce ještě další zpráva k vyřízení. Pomůže vám to také odhalit zákazníky, kteří posílají ten samý dotaz do více schránek.

4.3.2020

  • V pravidlech jsme zohlednili možnost více adresátů. V praxi to znamená, že vámi nastavené pravidlo, které se spouští na základě detekce konkrétního adresáta, například přiřadí štítek, vezme v potaz konkrétního adresáta i v případě, že jich bude uvedeno více.
  • Náhledy obrázků v přílohách se nyní zobrazují přehledně ve velkém okně.

21.2.2020

  • Shoptet plugin je nyní aktivní nejen u e-mailů, ale také v telefonech. Stačí mít plugin aktivovaný ve vašich schránkách a základní informace o klientovi uvidíte i při řešení telefonického dotazu.
  • Náš Raynet plugin jsme upravili stejně, jako je výše popsáno u Shoptet pluginu. Pokud tedy máte aktivovaný Raynet plugin ve vašich schránkách, budou se vám informace o zákaznících zobrazovat i u telefonních požadavků.

18.2.2020

  • Ode dneška máte v SupportBoxu možnost upravit i zprávu na kterou odpovídáte, nikoliv jen zprávu, kterou přeposíláte. Do editace se dostanete kliknutím na ikonu tužtičky u dané zprávy.

17.2.2020

  • Nenašli jste ve fulltextovém vyhledávání v SupportBoxu to, co jste hledali? Dejte nám to vědět. Přidali jsme k vyhledávání možnost zanechat nám zpětnou vazbu. Takže se nebojte a vše nám napište. Jen díky vaší zpětné vazbě můžeme vyhledávání neustále vylepšovat. Děkujeme! 🙂

13.2.2020

  • Nasadili jsme automatickou kontrolu nastavení SPF záznamů, abychom zvýšili doručitelnost e-mailů odeslaných ze SupportBoxu.

12.2.2020

  • Při zadávání e-mailových adres do Kopie a Skryté kopie jste omezeni pouze 255 znaky. Pokud tento limit překročíte, nově se vám automaticky zobrazí hláška s upozorněním. Vše probíhá online. Můžete tak snadno reagovat a upravit počet zadaných e-mailů, ještě před samotným odesláním zprávy.
  • Pokud máte u vaší schránky nastavené notifikace do e-mailu a píšete novou zprávu, kterou si rovnou sami přiřadíte, nebo si sami přiřadíte nově příchozí ticket, notifikace vám nepřijde. V dalších případech, kdy vám zprávu přiřadí jiný kolega a podobně, zůstává nastavení notifikací zachované.

10.2.2020

  • Sjednotili jsme uživatelské filtrování v celé aplikaci. Uživatelské filtry můžete využívat k vyhledávání ve vašich schránkách a složkách. Nově ale můžete uživatelské filtry použít i ve fulltextovém vyhledávání.

7.2.2020

  • Do výpisu telefonů jsme přidali checkboxy pro hromadné operace. Snadno tak můžete označit více hovorů najednou a přiřadit jim štítky, označit je jako vyřešené nebo je přiřadit kolegovi.

6.2.2020

  • Při přiřazení interní poznámky se vám nyní vybere automaticky ten uživatel, kterému je ticket přiřazen. Pokud chcete poznámku společně s ticketem přidělit svému kolegovi, vyberte jej jednoduše ze seznamu uživatelů a klikněte na tlačítko Přidat poznámku tak, jak jste zvyklí.

5.2.2020

  • Funkčnost SupportBoxu na mobilních zařízení jsme posunuli ještě trošku dál. Pohráli jsme si s UI, a proto ode dneška uvidíte ve výpise zpráv také štítky, které má daná zpráva přiřazena.

3.2.2020

  • Ovládání SupportBoxu na mobilu je zase o něco pohodlnější a přehlednější. Do levého horního rohu jsme přidali ikonu, díky které se velmi snadno dostanete do bočního menu. Je jedno, kde v aplikaci se zrovna nacházíte. Stačí jedno kliknutí a zobrazí se vám výpis vašich schránek či složek. Ve výpise zpráv také uvidíte datum a čas, kdy vám zpráva dorazila.

28.1.2020

  • Kompletně od základů jsme v SupportBoxu předělali a vylepšili filtrování. Nové uživatelské filtry fungují napříč celou aplikací - ve všech vašich schránkách a složkách. Každý uživatel s vlastním přihlášením si může nastavit vlastní filtry. Možnost uložení filtru vám ušetří čas, pokud používáte nějaký filtr pravidelně.

17.1.2020

  • SmartEmailing plugin prošel vylepšením. Jako první si zajisté všimnete nového designu, který lépe zapadá do celé aplikace. Přešli jsme také na propojení pomocí API v3, které je rychlejší a snadněji se s ním pracuje. Jako poslední přibyla možnost prokliknutí se přímo z pluginu v SupportBoxu do vašeho SmartEmailingu.

16.1.2020

  • Při odesílání nové zprávy si nyní můžete nastavit, jaký bude mít zpráva předvybraný stav. Můžete si vybrat, zda bude po odeslání zpráva jako Nová Vyřešená, Čekající nebo ji můžete nastavit stav Spam. Vše naleznete v nastavení vaší schránky v záložce chování schránky.

13.1.2020

  • Nová funkce identifikace jména volajícího vám velmi odlehčí při vyřizování hovorů. Zajisté se vám bude hodit, když budete vědět, kdo vám právě volá, ještě předtím než zvednete telefon. SupportBox vám umožňuje napojení na váš libovolný systém a na základě telefonního čísla obratem identifikuje volajícího.

9.1.2020

  • Při odeslání odpovědi klientovi máte nyní možnost rovnou zvolit, komu zprávu přiřadíte. Je jen na vás zda ji přiřadíte sobě, kolegovi nebo ji necháte nepřiřazenou.

8.1.2020

  • Woocommerce plugin - Jestliže váš e-shop běží na Woocommerce platformě máme pro vás skvělou zprávu! 🙂 Ve spolupráci s Vláďou Musílkem (https://musilda.cz/) jsme připravili plugin, díky kterému velmi jednoduše propojíte SupportBox a váš e-shop. U příchozí zprávy pak uvidíte veškeré informace o zákazníkovi a jeho objednávkách. Jedním kliknutím se také dostanete do administrace vašeho systému.

31.12.2019

  • Vylepšili jsme náš Raynet plugin tak, abyste si z nového klienta, který vám právě píše vytvořili lead ve vašem Raynetu na jedno kliknutí. Dále jsme přidali možnost automatického zapisování příchozích a odchozích e-mailů do vašeho Raynetu. Aktivujte si tuto praktickou funkci v nastavení vašeho pluginu.

20.12.2019

  • Přidejte si chat jako další komunikační kanál - Přidejte si náš chat do vašeho SupportBoxu. Klienti se na vás budou moci obrátit nejen e-mailem ale také pomocí praktického chatu. Veškerou komunikaci budete mít na jednom místě. Vše tak bude přehlednější a uživatelsky příjemnější. Pro aktivaci chatu nám napište, rádi vám jej aktivujeme.

11.12.2019

  • Rozšíření pluginu 1CLICK - Nedávno přidaný plugin 1CLICK prošel vylepšením. Nyní můžete úkol rovnou přiřadit kolegovi a nastavit úkolu termín dokončení. Všechny zadané úkoly uvidíte přímo v pluginu ve vašem SupportBoxu. U úkolu se vám budou nově také zobrazovat přílohy e-mailu. A pokud budou souhlasit jména uživatelů v obou aplikacích vyplní se vám i jméno zadavatele úkolu, jinak bude jako zadavatel úkolu uveden zakladatel vašeho účtu 1CLICK.

5.12.2019

  • Telefony - editační políčko pro jméno volajícího - Jestli využíváte ve vašem SupportBoxu napojení telefonů, rádi určitě využijete novou funkci, kterou jsme pro vás přidali. V detailu telefonátu najdete editační políčko pro jméno volajícího. Přidané jméno volajícího uvidíte pouze u tohoto jednoho telefonátu – propíše se vám také v přehledu v levém menu.

3.12.2019

  • FAPI plugin - Stávající FAPI plugin prošel také drobným vylepšením a nyní umí brát v potaz nejen běžnou adresu, ale také adresu reply-to.

25.11.2019

  • Drafty (rozepsané zprávy) - prodloužili jsme dobu jejich uchování na 14 dní. Zároveň jsme upravili aplikaci, aby vám rozepsanou odpověď nesmazala, pokud přijde nová zpráva v rámci ticketu, nebo odpoví-li v ticketu váš kolega.
  • Co právě řeší vaši kolegové? To v SupportBoxu uvidíte ve složce Nové i Přidělené. Fotografie vašich kolegů uvidíte hned u ticketu, který mají otevřený. Pokud zrovna píší, bude rámeček jejich fotografie žlutý.

19.11.2019

  • Další nové napojení - 1CLICK. Snadno tak z příchozího e-mailu vytvoříte úkol pro kolegu v systému 1CLICK, včetně poznámky.

18.11.2019

  • Nově si můžete napojit váš účet na Ecomailu. Jedním klikem tak přidáte nebo odeberte daného klienta, který vám právě píše, do seznamu ve vašem Ecomailu.

14.11.2019

  • U výsledků z vyhledávání nyní uvidíte, ve které schránce se daný ticket nachází (šedý text nad odesílatelem).

11.11.2019

  • Sdílení ticketů nyní můžete také editovat. Přidali jsme tlačítko na úpravu již založeného sdílení.

31.10.2019

  • Sdílení ticketů mimo SupportBox - nyní můžete některé tickety dát k náhledu vašim klientům, mohu si tak kontrolovat množství zadaných požadavků nebo třeba jejich stav.

18.10.2019

  • Důležitá novinka - upozornění na neodeslanou zprávu. Někdy se může stát, že si zapomenete aktualizovat nové heslo u SMTP nastavení schránky, nebo má váš poskytovatel SMTP výpadek. Kromě varování hned při odesílání ode dneška uvidíte, které zprávy byly skutečně odeslány. U těch, které neodešly, zjistíte, proč se tak stalo. Díky ikonce pak můžete zprávu snadno znovu odeslat, až bude situace napravena.

15.10.2019

  • Lazy load - pod touhle novinkou se skrývá výrazné zrychlení načítání dlouhých ticketů. V ticketech, kde je mnoho zpráv vám je zobrazíme postupně - nejdříve se načtou zprávy nejnovější, starší se načítají až později. U ticketů totiž potřebujeme obvykle hlavně aktuální reakci klienta.

14.10.2019

  • Ode dneška si můžete nastavit, jaký stav mají mít tickety nejen po odeslání odpovědi klientovi (možno změnit z Vyřešená na Nová nebo Čekající), ale také po přidání poznámky, nebo u nových zpráv či požadavků. Nastavení najdete v Nastavení schránky - Chování schránky.
  • Navýšili jsme velikost příloh, které můžete posílat v SupportBoxu, na 20 MB.
  • Zrychlili jsme načítání pluginů. Nyní by se vám měly zobrazit u zprávy během chviličky.

11.10.2019

  • Přidali jsme vysvětlivky k šipkám v detailu zprávy - pomocí šipek se dostanete ke staršímu nebo novějšímu ticketu.

10.10.2019

  • Vylepšení Raynet pluginu - nyní se vám napárují informace nejen podle hlavního e-mailu dané firmy, ale i když vám napíše nějaká jiná kontaktní osoba, kterou máte již v Raynetu zapsanou.

7.10.2019

  • Mezi protokoly v SMTP nastavení schránky jsme přidali možnost STARTTLS.
  • Úprava textu u hodnocení spokojenosti s odpovědí - doplnili jsme další políčka u editace. Můžete si tak například kompletně přeložit textaci do jiného jazyka, nebo sladit s vaší firemní tonalitou.

10.9.2019

  • Přidali jsme další užitečnou funkci. Nově máte možnost zůstat na zprávě, na kterou jste právě odpověděli. Dlouho očekávanou funkci si můžete aktivovat ve vašem profilu - vlevo nahoře klikněte na ikonku panáčka (vaši fotku). Vyberte položku Nastavení - Řazení zpráv - Na kterou zprávu přeskočit po zodpovězení dotazu - z nabídky vybrat poslední možnost Zůstat na zprávě. Nastavení už jen uložte a máte hotovo!

6.9.2019

  • Vylepšili jsme napojení na Shoptet. Potřebujete-li přidat stejný plugin do více schránek - například do schránky [email protected], [email protected], [email protected], bude nyní napojení jednoduché. Nadefinujete si a napojíte jej u jedné schránky a u ostatních už jen potvrdíte. Není problém také napojit více eshopů do jedné schránky. Aktivujete si více pluginů a každý napojíte na jiný eshop. Můžete tak vyřizovat ze schránky [email protected] dotazy z více eshopů najednou.
  • Používáte více otevřených panelů a vyřizujete tak často více zpráv najednou? Pro lepší orientaci jsme vám přidali předmět přímo do názvu panelu.

17.8.2019

  • V pátek v noci jsme úspěšně přesunuli servery, na kterých běží SupportBox. Dle našich testů je vše v naprostém pořádku a všechny zprávy zpětně doimportovány. Aplikace se tím velmi zrychlila, přechod na prostředí Digital Ocean nám tak umožní rychlejší a bezpečnější vývoj.

5.8.2019

  • Umíme přidávat soubory k interní poznámce. Přidáte je stejně jako u odpovědi nebo nové zprávy.
  • U virtuální složky jsme přidali možnost filtrovat zprávy podle toho, zda jsou či nejsou v koši.
  • Nové ruční pravidlo: Odstranit přiřazené vlastní složky. Využijete jej zejména, pokud chcete zprávy nepotřebujete mít nadále ve vlastních složkách a potřebujete je přesunout rychle do složky Vyřešené. Ve vlastní složce vám tak zůstanou jen zprávy, které je potřeba mít na očích.
  • Trvalá změna stavu po odpovědi na zprávu z Vyřešené na Čekající nebo Nové. V nastavení schránky v záložce Chování schránky si určete, jaký stav si přejete, aby měla zpráva po odeslání odpovědi.

24.7.2019

  • Čerstvá a důležitá novinka - ruční pravidla. Umožní vám aplikovat více akcí s danou zprávou (nebo i více zprávami) na jeden klik. Fungují podobně jako automatická pravidla při příjmu zpráv, spuštíte je ovšem ručně dle potřeb.
  • Přidali jsme také logování, které pravidlo bylo u které zprávy spuštěno. Například "Ticket byl zpracován pomocí automatického pravidla ČSOB. Pravidlo bylo spuštěno automaticky při přijetí e-mailu."

4.7.2019

  • Upravili jsme Freelo plugin. Nyní si můžete nadefinovat, které projekty se mají v rámci pluginu zobrazovat. Můžete tak před kolegy skrýt projekty, do nichž nemají mít přístup. U každé schránky si plugin můžete nastavit jinak.

28.6.2019

  • Předpřipravené zprávy ve dvou úrovních. Upravili jsme předpřipravené zprávy - nyní v nich snadno vyhledáte tu správnou zprávu, navíc si je můžete přehledně rozřadit do dvou úrovní.

22.5.2019

  • Napojení na Raynet - nyní si můžete zobrazovat veškeré informace o klientech, které evidujete v Raynetu přímo u zprávy, která vám od nich přijde do SupportBoxu. Jedním klikem se dostanete do karty tohoto klienta v Raynetu, do detailu obchodního případu nebo záznamu o aktivitě. Více se dočtete přímo v návodu.

10.5.2019

  • Vylepšené vyhledávání - nyní můžete vyhledávat také dle adresátů (nebo příjemců), kteří jsou v kopii, nebo skryté kopii vašich zpráv.

3.5.2019

  • Zkrášlete si automatickou odpověď - přidali jsme možnost úpravy automatické odpovědi v html editoru. Můžete si tak odpověď upravit, aby byla zcela dle vašeho gusta.
  • Nový filtr - podle kolegy, který odpovídal. Ode dneška si můžete vyfiltrovat v dané složce zprávy, na které odpovídal určitý kolega. Hodí se mimo jiné pro snazší přehled o práci zaučovaného kolegy.

2.5.2019

  • Rychlejší Vyřešené - výrazně jsme zrychlili načítání složek ze zprávami. Rozdíl pocítíte nejvíc pravděpodobně hlavně ve složce Vyřešené.

29.4.2019

  • Tři tečky - vylepšili jsme zakrývání zpráv, které se v konverzaci opakují. Vždy tak uvidíte jen nový text od daného odesílatele. Chcete-li se dostat k celému dlouhému vláknu, které se kupí za každou zprávou, stačí kliknout na ikonku tří teček.
  • Aby zprávy nepadaly do spamu - pokud Vám SupportBox někdy nesprávně zařadil zprávu od vašeho klienta do spamu, vy jste ji ze spamu přesunuli mezi nové zprávy a odpověděli jste dotyčnému, příště už žádná komunikace od tohoto člověka do spamu nespadne. Vytvořili jsme totiž automatické pravidlo, které toto chování hlídá.

17.4.2019

  • Novinka v napojení na Freelo - vylepšili jsme vzhled pluginu a přidali možnost přidělit úkol rovnou některému z vašich kolegů. Rovnou z pluginu si také k úkolu můžete přidat poznámku.

10.4.2019

  • Vylepšili jsme zobrazování obrázků v příloze. Obrázek se vám nyní zobrazí v náhledu celý, i když je opravdu velký.

3.4.2019

  • Nasazeno upravené vyhledávání. Zpřesnili jsme vyhledávání podle e-mailových adres a podle odkazů ve zprávě. Pokud hledáte pomocí e-mailové adresy vašeho klienta, ukážeme vám nyní jen přesné shody.
  • Upravili jsme rychlost načítání statistik - reportu štítků. Aktuálně by měla být příjemně svižná.