Přehled novinek v SupportBoxu

22.5.2019

  • Napojení na Raynet - nyní si můžete zobrazovat veškeré informace o klientech, které evidujete v Raynetu přímo u zprávy, která vám od nich přijde do SupportBoxu. Jedním klikem se dostanete do karty tohoto klienta v Raynetu, do detailu obchodního případu nebo záznamu o aktivitě. Více se dočtete přímo v návodu:

10.5.2019

  • Vylepšené vyhledávání - nyní můžete vyhledávat také dle adresátů (nebo příjemců), kteří jsou v kopii, nebo skryté kopii vašich zpráv.

3.5.2019

  • Zkrášlete si automatickou odpověď - přidali jsme možnost úpravy automatické odpovědi v html editoru. Můžete si tak odpověď upravit, aby byla zcela dle vašeho gusta.
  • Nový filtr - podle kolegy, který odpovídal. Ode dneška si můžete vyfiltrovat v dané složce zprávy, na které odpovídal určitý kolega. Hodí se mimo jiné pro snazší přehled o práci zaučovaného kolegy.

2.5.2019

  • Rychlejší Vyřešené - výrazně jsme zrychlili načítání složek ze zprávami. Rozdíl pocítíte nejvíc pravděpodobně hlavně ve složce Vyřešené.

29.4.2019

  • Tři tečky - vylepšili jsme zakrývání zpráv, které se v konverzaci opakují. Vždy tak uvidíte jen nový text od daného odesílatele. Chcete-li se dostat k celému dlouhému vláknu, které se kupí za každou zprávou, stačí kliknout na ikonku tří teček.
  • Aby zprávy nepadaly do spamu - pokud Vám SupportBox někdy nesprávně zařadil zprávu od vašeho klienta do spamu, vy jste ji ze spamu přesunuli mezi nové zprávy a odpověděli jste dotyčnému, příště už žádná komunikace od tohoto člověka do spamu nespadne. Vytvořili jsme totiž automatické pravidlo, které toto chování hlídá.

17.4.2019

  • Novinka v napojení na Freelo - vylepšili jsme vzhled pluginu a přidali možnost přidělit úkol rovnou některému z vašich kolegů.Rovnou z pluginu si také k úkolu můžete přidat poznámku.

10.4.2019

  • Vylepšili jsme zobrazování obrázků v příloze. Obrázek se vám nyní zobrazí v náhledu celý, i když je opravdu velký.

3.4.2019

  • Nasazeno upravené vyhledávání. Zpřesnili jsme vyhledávání podle e-mailových adres a podle odkazů ve zprávě. Pokud hledáte pomocí e-mailové adresy vašeho klienta, ukážeme vám nyní jen přesné shody.
  • Upravili jsme rychlost načítání statistik - reportu štítků. Aktuálně by měla být příjemně svižná.