Přehled novinek v SupportBoxu

28.1.2020

  • Kompletně od základů jsme v SupportBoxu předělali a vylepšili filtrování. Nové uživatelské filtry fungují napříč celou aplikací - ve všech vašich schránkách a složkách. Každý uživatel s vlastním přihlášením si může nastavit vlastní filtry. Možnost uložení filtru vám ušetří čas, pokud používáte nějaký filtr pravidelně.

17.1.2020

  • SmartEmailing plugin prošel vylepšením. Jako první si zajisté všimnete nového designu, který lépe zapadá do celé aplikace. Přešli jsme také na propojení pomocí API v3, které je rychlejší a snadněji se s ním pracuje. Jako poslední přibyla možnost prokliknutí se přímo z pluginu v SupportBoxu do vašeho SmartEmailingu.

16.1.2020

  • Při odesílání nové zprávy si nyní můžete nastavit, jaký bude mít zpráva předvybraný stav. Můžete si vybrat, zda bude po odeslání zpráva jako Nová Vyřešená, Čekající nebo ji můžete nastavit stav Spam. Vše naleznete v nastavení vaší schránky v záložce chování schránky.

13.1.2020

  • Nová funkce identifikace jména volajícího vám velmi odlehčí při vyřizování hovorů. Zajisté se vám bude hodit, když budete vědět, kdo vám právě volá, ještě předtím než zvednete telefon. SupportBox vám umožňuje napojení na váš libovolný systém a na základě telefonního čísla obratem identifikuje volajícího.

9.1.2020

  • Při odeslání odpovědi klientovi máte nyní možnost rovnou zvolit, komu zprávu přiřadíte. Je jen na vás zda ji přiřadíte sobě, kolegovi nebo ji necháte nepřiřazenou.

8.1.2020

  • Woocommerce plugin - Jestliže váš e-shop běží na Woocommerce platformě máme pro vás skvělou zprávu! 🙂 Ve spolupráci s Vláďou Musílkem (https://musilda.cz/) jsme připravili plugin, díky kterému velmi jednoduše propojíte SupportBox a váš e-shop. U příchozí zprávy pak uvidíte veškeré informace o zákazníkovi a jeho objednávkách. Jedním kliknutím se také dostanete do administrace vašeho systému.

31.12.2019

  • Vylepšili jsme náš Raynet plugin tak, abyste si z nového klienta, který vám právě píše vytvořili lead ve vašem Raynetu na jedno kliknutí. Dále jsme přidali možnost automatického zapisování příchozích a odchozích e-mailů do vašeho Raynetu. Aktivujte si tuto praktickou funkci v nastavení vašeho pluginu.

20.12.2019

  • Přidejte si chat jako další komunikační kanál - Přidejte si náš chat do vašeho SupportBoxu. Klienti se na vás budou moci obrátit nejen e-mailem ale také pomocí praktického chatu. Veškerou komunikaci budete mít na jednom místě. Vše tak bude přehlednější a uživatelsky příjemnější. Pro aktivaci chatu nám napište, rádi vám jej aktivujeme.

11.12.2019

  • Rozšíření pluginu 1CLICK - Nedávno přidaný plugin 1CLICK prošel vylepšením. Nyní můžete úkol rovnou přiřadit kolegovi a nastavit úkolu termín dokončení. Všechny zadané úkoly uvidíte přímo v pluginu ve vašem SupportBoxu. U úkolu se vám budou nově také zobrazovat přílohy e-mailu. A pokud budou souhlasit jména uživatelů v obou aplikacích vyplní se vám i jméno zadavatele úkolu, jinak bude jako zadavatel úkolu uveden zakladatel vašeho účtu 1CLICK.

5.12.2019

  • Telefony - editační políčko pro jméno volajícího - Jestli využíváte ve vašem SupportBoxu napojení telefonů, rádi určitě využijete novou funkci, kterou jsme pro vás přidali. V detailu telefonátu najdete editační políčko pro jméno volajícího. Přidané jméno volajícího uvidíte pouze u tohoto jednoho telefonátu – propíše se vám také v přehledu v levém menu.

3.12.2019

  • FAPI plugin - Stávající FAPI plugin prošel také drobným vylepšením a nyní umí brát v potaz nejen běžnou adresu, ale také adresu reply-to.

25.11.2019

  • Drafty (rozepsané zprávy) - prodloužili jsme dobu jejich uchování na 14 dní. Zároveň jsme upravili aplikaci, aby vám rozepsanou odpověď nesmazala, pokud přijde nová zpráva v rámci ticketu, nebo odpoví-li v ticketu váš kolega.
  • Co právě řeší vaši kolegové? To v SupportBoxu uvidíte ve složce Nové i Přidělené. Fotografie vašich kolegů uvidíte hned u ticketu, který mají otevřený. Pokud zrovna píší, bude rámeček jejich fotografie žlutý.

19.11.2019

  • Další nové napojení - 1CLICK. Snadno tak z příchozího e-mailu vytvoříte úkol pro kolegu v systému 1CLICK, včetně poznámky.

18.11.2019

  • Nově si můžete napojit váš účet na Ecomailu. Jedním klikem tak přidáte nebo odeberte daného klienta, který vám právě píše, do seznamu ve vašem Ecomailu.

14.11.2019

  • U výsledků z vyhledávání nyní uvidíte, ve které schránce se daný ticket nachází (šedý text nad odesílatelem).

11.11.2019

  • Sdílení ticketů nyní můžete také editovat. Přidali jsme tlačítko na úpravu již založeného sdílení.

31.10.2019

  • Sdílení ticketů mimo SupportBox - nyní můžete některé tickety dát k náhledu vašim klientům, mohu si tak kontrolovat množství zadaných požadavků nebo třeba jejich stav.

18.10.2019

  • Důležitá novinka - upozornění na neodeslanou zprávu. Někdy se může stát, že si zapomenete aktualizovat nové heslo u SMTP nastavení schránky, nebo má váš poskytovatel SMTP výpadek. Kromě varování hned při odesílání ode dneška uvidíte, které zprávy byly skutečně odeslány. U těch, které neodešly, zjistíte, proč se tak stalo. Díky ikonce pak můžete zprávu snadno znovu odeslat, až bude situace napravena.

15.10.2019

  • Lazy load - pod touhle novinkou se skrývá výrazné zrychlení načítání dlouhých ticketů. V ticketech, kde je mnoho zpráv vám je zobrazíme postupně - nejdříve se načtou zprávy nejnovější, starší se načítají až později. U ticketů totiž potřebujeme obvykle hlavně aktuální reakci klienta.

14.10.2019

  • Ode dneška si můžete nastavit, jaký stav mají mít tickety nejen po odeslání odpovědi klientovi (možno změnit z Vyřešená na Nová nebo Čekající), ale také po přidání poznámky, nebo u nových zpráv či požadavků. Nastavení najdete v Nastavení schránky - Chování schránky.
  • Navýšili jsme velikost příloh, které můžete posílat v SupportBoxu, na 20 MB.
  • Zrychlili jsme načítání pluginů. Nyní by se vám měly zobrazit u zprávy během chviličky.

11.10.2019

  • Přidali jsme vysvětlivky k šipkám v detailu zprávy - pomocí šipek se dostanete ke staršímu nebo novějšímu ticketu.

10.10.2019

  • Vylepšení Raynet pluginu - nyní se vám napárují informace nejen podle hlavního e-mailu dané firmy, ale i když vám napíše nějaká jiná kontaktní osoba, kterou máte již v Raynetu zapsanou.

7.10.2019

  • Mezi protokoly v SMTP nastavení schránky jsme přidali možnost STARTTLS.
  • Úprava textu u hodnocení spokojenosti s odpovědí - doplnili jsme další políčka u editace. Můžete si tak například kompletně přeložit textaci do jiného jazyka, nebo sladit s vaší firemní tonalitou.

10.9.2019

  • Přidali jsme další užitečnou funkci. Nově máte možnost zůstat na zprávě, na kterou jste právě odpověděli. Dlouho očekávanou funkci si můžete aktivovat ve vašem profilu - vlevo nahoře klikněte na ikonku panáčka (vaši fotku). Vyberte položku Nastavení - Řazení zpráv - Na kterou zprávu přeskočit po zodpovězení dotazu - z nabídky vybrat poslední možnost Zůstat na zprávě. Nastavení už jen uložte a máte hotovo!

6.9.2019

  • Vylepšili jsme napojení na Shoptet. Potřebujete-li přidat stejný plugin do více schránek - například do schránky [email protected], [email protected], [email protected], bude nyní napojení jednoduché. Nadefinujete si a napojíte jej u jedné schránky a u ostatních už jen potvrdíte. Není problém také napojit více eshopů do jedné schránky. Aktivujete si více pluginů a každý napojíte na jiný eshop. Můžete tak vyřizovat ze schránky [email protected] dotazy z více eshopů najednou.
  • Používáte více otevřených panelů a vyřizujete tak často více zpráv najednou? Pro lepší orientaci jsme vám přidali předmět přímo do názvu panelu.

17.8.2019

  • V pátek v noci jsme úspěšně přesunuli servery, na kterých běží SupportBox. Dle našich testů je vše v naprostém pořádku a všechny zprávy zpětně doimportovány. Aplikace se tím velmi zrychlila, přechod na prostředí Digital Ocean nám tak umožní rychlejší a bezpečnější vývoj.

5.8.2019

  • Umíme přidávat soubory k interní poznámce. Přidáte je stejně jako u odpovědi nebo nové zprávy.
  • U virtuální složky jsme přidali možnost filtrovat zprávy podle toho, zda jsou či nejsou v koši.
  • Nové ruční pravidlo: Odstranit přiřazené vlastní složky. Využijete jej zejména, pokud chcete zprávy nepotřebujete mít nadále ve vlastních složkách a potřebujete je přesunout rychle do složky Vyřešené. Ve vlastní složce vám tak zůstanou jen zprávy, které je potřeba mít na očích.
  • Trvalá změna stavu po odpovědi na zprávu z Vyřešené na Čekající nebo Nové. V nastavení schránky v záložce Chování schránky si určete, jaký stav si přejete, aby měla zpráva po odeslání odpovědi.

24.7.2019

  • Čerstvá a důležitá novinka - ruční pravidla. Umožní vám aplikovat více akcí s danou zprávou (nebo i více zprávami) na jeden klik. Fungují podobně jako automatická pravidla při příjmu zpráv, spuštíte je ovšem ručně dle potřeb.
  • Přidali jsme také logování, které pravidlo bylo u které zprávy spuštěno. Například "Ticket byl zpracován pomocí automatického pravidla ČSOB. Pravidlo bylo spuštěno automaticky při přijetí e-mailu."

4.7.2019

  • Upravili jsme Freelo plugin. Nyní si můžete nadefinovat, které projekty se mají v rámci pluginu zobrazovat. Můžete tak před kolegy skrýt projekty, do nichž nemají mít přístup. U každé schránky si plugin můžete nastavit jinak.

28.6.2019

  • Předpřipravené zprávy ve dvou úrovních. Upravili jsme předpřipravené zprávy - nyní v nich snadno vyhledáte tu správnou zprávu, navíc si je můžete přehledně rozřadit do dvou úrovní.

22.5.2019

  • Napojení na Raynet - nyní si můžete zobrazovat veškeré informace o klientech, které evidujete v Raynetu přímo u zprávy, která vám od nich přijde do SupportBoxu. Jedním klikem se dostanete do karty tohoto klienta v Raynetu, do detailu obchodního případu nebo záznamu o aktivitě. Více se dočtete přímo v návodu.

10.5.2019

  • Vylepšené vyhledávání - nyní můžete vyhledávat také dle adresátů (nebo příjemců), kteří jsou v kopii, nebo skryté kopii vašich zpráv.

3.5.2019

  • Zkrášlete si automatickou odpověď - přidali jsme možnost úpravy automatické odpovědi v html editoru. Můžete si tak odpověď upravit, aby byla zcela dle vašeho gusta.
  • Nový filtr - podle kolegy, který odpovídal. Ode dneška si můžete vyfiltrovat v dané složce zprávy, na které odpovídal určitý kolega. Hodí se mimo jiné pro snazší přehled o práci zaučovaného kolegy.

2.5.2019

  • Rychlejší Vyřešené - výrazně jsme zrychlili načítání složek ze zprávami. Rozdíl pocítíte nejvíc pravděpodobně hlavně ve složce Vyřešené.

29.4.2019

  • Tři tečky - vylepšili jsme zakrývání zpráv, které se v konverzaci opakují. Vždy tak uvidíte jen nový text od daného odesílatele. Chcete-li se dostat k celému dlouhému vláknu, které se kupí za každou zprávou, stačí kliknout na ikonku tří teček.
  • Aby zprávy nepadaly do spamu - pokud Vám SupportBox někdy nesprávně zařadil zprávu od vašeho klienta do spamu, vy jste ji ze spamu přesunuli mezi nové zprávy a odpověděli jste dotyčnému, příště už žádná komunikace od tohoto člověka do spamu nespadne. Vytvořili jsme totiž automatické pravidlo, které toto chování hlídá.

17.4.2019

  • Novinka v napojení na Freelo - vylepšili jsme vzhled pluginu a přidali možnost přidělit úkol rovnou některému z vašich kolegů. Rovnou z pluginu si také k úkolu můžete přidat poznámku.

10.4.2019

  • Vylepšili jsme zobrazování obrázků v příloze. Obrázek se vám nyní zobrazí v náhledu celý, i když je opravdu velký.

3.4.2019

  • Nasazeno upravené vyhledávání. Zpřesnili jsme vyhledávání podle e-mailových adres a podle odkazů ve zprávě. Pokud hledáte pomocí e-mailové adresy vašeho klienta, ukážeme vám nyní jen přesné shody.
  • Upravili jsme rychlost načítání statistik - reportu štítků. Aktuálně by měla být příjemně svižná.