Přehled novinek v SupportBoxu

17.8.2019

  • V pátek v noci jsme úspěšně přesunuli servery, na kterých běží SupportBox. Dle našich testů je vše v naprostém pořádku a všechny zprávy zpětně doimportovány. Aplikace se tím velmi zrychlila, přechod na prostředí Digital Ocean nám tak umožní rychlejší a bezpečnější vývoj.

5.8.2019

  • Umíme přidávat soubory k interní poznámce. Přidáte je stejně jako u odpovědi nebo nové zprávy.
  • U virtuální složky jsme přidali možnost filtrovat zprávy podle toho, zda jsou či nejsou v koši.
  • Nové ruční pravidlo: Odstranit přiřazené vlastní složky. Využijete jej zejména, pokud chcete zprávy nepotřebujete mít nadále ve vlastních složkách a potřebujete je přesunout rychle do složky Vyřešené. Ve vlastní složce vám tak zůstanou jen zprávy, které je potřeba mít na očích.
  • Trvalá změna stavu po odpovědi na zprávu z Vyřešené na Čekající nebo Nové. V nastavení schránky v záložce Chování schránky si určete, jaký stav si přejete, aby měla zpráva po odeslání odpovědi.

24.7.2019

  • Čerstvá a důležitá novinka - ruční pravidla. Umožní vám aplikovat více akcí s danou zprávou (nebo i více zprávami) na jeden klik. Fungují podobně jako automatická pravidla při příjmu zpráv, spuštíte je ovšem ručně dle potřeb.
  • Přidali jsme také logování, které pravidlo bylo u které zprávy spuštěno. Například "Ticket byl zpracován pomocí automatického pravidla ČSOB. Pravidlo bylo spuštěno automaticky při přijetí e-mailu."

4.7.2019

  • Upravili jsme Freelo plugin. Nyní si můžete nadefinovat, které projekty se mají v rámci pluginu zobrazovat. Můžete tak před kolegy skrýt projekty, do nichž nemají mít přístup. U každé schránky si plugin můžete nastavit jinak.

28.6.2019

  • Předpřipravené zprávy ve dvou úrovních. Upravili jsme předpřipravené zprávy - nyní v nich snadno vyhledáte tu správnou zprávu, navíc si je můžete přehledně rozřadit do dvou úrovní.

22.5.2019

  • Napojení na Raynet - nyní si můžete zobrazovat veškeré informace o klientech, které evidujete v Raynetu přímo u zprávy, která vám od nich přijde do SupportBoxu. Jedním klikem se dostanete do karty tohoto klienta v Raynetu, do detailu obchodního případu nebo záznamu o aktivitě. Více se dočtete přímo v návodu:

10.5.2019

  • Vylepšené vyhledávání - nyní můžete vyhledávat také dle adresátů (nebo příjemců), kteří jsou v kopii, nebo skryté kopii vašich zpráv.

3.5.2019

  • Zkrášlete si automatickou odpověď - přidali jsme možnost úpravy automatické odpovědi v html editoru. Můžete si tak odpověď upravit, aby byla zcela dle vašeho gusta.
  • Nový filtr - podle kolegy, který odpovídal. Ode dneška si můžete vyfiltrovat v dané složce zprávy, na které odpovídal určitý kolega. Hodí se mimo jiné pro snazší přehled o práci zaučovaného kolegy.

2.5.2019

  • Rychlejší Vyřešené - výrazně jsme zrychlili načítání složek ze zprávami. Rozdíl pocítíte nejvíc pravděpodobně hlavně ve složce Vyřešené.

29.4.2019

  • Tři tečky - vylepšili jsme zakrývání zpráv, které se v konverzaci opakují. Vždy tak uvidíte jen nový text od daného odesílatele. Chcete-li se dostat k celému dlouhému vláknu, které se kupí za každou zprávou, stačí kliknout na ikonku tří teček.
  • Aby zprávy nepadaly do spamu - pokud Vám SupportBox někdy nesprávně zařadil zprávu od vašeho klienta do spamu, vy jste ji ze spamu přesunuli mezi nové zprávy a odpověděli jste dotyčnému, příště už žádná komunikace od tohoto člověka do spamu nespadne. Vytvořili jsme totiž automatické pravidlo, které toto chování hlídá.

17.4.2019

  • Novinka v napojení na Freelo - vylepšili jsme vzhled pluginu a přidali možnost přidělit úkol rovnou některému z vašich kolegů.Rovnou z pluginu si také k úkolu můžete přidat poznámku.

10.4.2019

  • Vylepšili jsme zobrazování obrázků v příloze. Obrázek se vám nyní zobrazí v náhledu celý, i když je opravdu velký.

3.4.2019

  • Nasazeno upravené vyhledávání. Zpřesnili jsme vyhledávání podle e-mailových adres a podle odkazů ve zprávě. Pokud hledáte pomocí e-mailové adresy vašeho klienta, ukážeme vám nyní jen přesné shody.
  • Upravili jsme rychlost načítání statistik - reportu štítků. Aktuálně by měla být příjemně svižná.