Červencové novinky

cervenec

spokojenostSodpovedi2Možnost hodnotit spokojenost s odpovědí

Potřebujete znát míru spokojenosti vašich zákazníků? Zeptejte se jich, zda odpovědi, které dostanou, jsou pro ně v pořádku. SupportBox vám to umožňuje automatizovaně – včetně pohledu na statistiku, jak si stojíte. Zákazník vám napíše zprávu. Vy na ní odpovíte. Dole ve zprávě – můžete si vybrat, zda nad anebo pod vaším podpisem, uvidí váš zákazník takovouto výzvu k hodnocení:

 

idokladNapojení na iDoklad

Potřebujete jednoduše a rychle vystavovat faktury a další doklady? Chcete v nich mít přehled? Chcete ušetřit práci své účetní? Pak vyzkoušejte iDoklad. Je zdarma. A je super. A nyní je snadné jej napojit na váš SupportBox. U každého zákazníka, který má u vás přes iDoklad vystavenou fakturu, při příchozí zprávě uvidíte, o jakou fakturu se jedná. Můžete si také zkontrolovat, co si již zákazník objednal.

 

nesnadne_momentyNesnadné momenty na zákaznické podpoře

Máte kvalitní produkt? Pak vás zákazníci určitě milují! Určitě se těšíte ze spokojených děkovných e-mailů – nejen peníze jsou odměnou. Tím správným hnacím motorem pro další podnikatelské aktivity je zpráva nadšeného zákazníka. Aby byl život pestrý, dějí se nám v něm ale i věci méně příjemné – ať už si je způsobíme vlastní vinou, a nebo nám je přivane osud. Podívejte se, jaksi s nimi elegantně poradit.

 

podpora_jako_prodejni_kanalPodpora jako prodejní kanál

Váš klient od vás potřebuje poradit. Je jedno, jestli vám napíše zprávu přes chat, e-mailem, nebo zavolá po telefonu. Důležité je, že v okamžiku kontaktu s vaší podporou je ochoten naslouchat. Možná to zní zvláštně, ale je to vlastně jeden z opravdu efektivních okamžiků, kdy se váš běžný zákazník opravdu zajímá o to, co mu říkáte a nabízíte. Víte, jak toho využít k zvýšení tržeb?

 

Webinář Jak vypadá SupportBox v praxi

Zaujal vás SupportBox, ale nemáte čas a chuť hledat v něm, jestli umí to, co potřebujete? Užijte si vy i vaši kolegové dovolenou bez obav z přeplněné schránky po návratu díky SupportBoxu! Přehledně a srozumitelně vám vysvětlíme, jak SupportBox funguje a v čem vám pomůže. Registrujte se na webinář – vysíláme v úterý 4. srpna v 10:00.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole