Pokud máte aktivovaný náš chat, mohli jste zaznamenat přidanou novou funkci – nastavení offline textací.

Vaši zákazníci nyní na první pohled uvidí, zda jste na chatu online nebo offline. Textace mohou být pro oba stavy rozdílné.

Jak si nastavím textace offline stavu?

V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka. Vyberte chat, kde chcete textaci upravit.


Jakmile se dostanete do nastavení, vyberte v horním menu záložku Offline.

Zde si můžete textace upravit podle tonality vaší firmy a celkově podle vašich potřeb. 

SupportBox tip: Nezapomeňte si připravit i vaše textace pro online stav

Texty k upravení 

Uvítací titulek

Uvítací titulek je zobrazený hned na úvodní obrazovce live chatu. Doporučujeme vložit text, který bude zákazníka motivovat k položení otázky.

Uvítací podtitulek

I tento text je zobrazený hned na úvodní obrazovce live chatu a sice pod Uvítacím titulkem. 

Popis obvyklé doby k odepsání

Text, který zákazníka informuje o tom, jak rychle reagujete, je rovněž umístěn hned na úvodní obrazovce live chatu. 

Předvyplněný e-mail, jméno a telefon

Jméno a e-mailová adresa jsou povinná pole, která musí zákazník vyplnit, aby vám mohl dotaz odeslat.

Jestliže chcete do povinných kontaktů přidat i telefon, je třeba si to v nastavení textací jednoduše povolit. Zaškrtněte možnost Vyžadovat zadání telefonu zákazníkem (ovlivní koncové uživatele) a změny Uložte.  

Předvyplněná zpráva

Text se zobrazí v textovém poli, kam zákazník píše svůj dotaz. 

Poděkování za zadání e-mailové adresy

Zpráva, kterou zákazník obdrží jakmile vám svůj dotaz odešle.

Máte-li jakékoliv otázky či potřebujte s nastavením poradit, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a vše vám vysvětlíme.