V SupportBoxu můžete při různých činnostech, ať už je to při odpovídání, přeposílání zprávy a podobně, změnit zároveň i stav ticketu.
Například ve výchozím nastavení SupportBox po odeslání Nové zprávy a odpovědi mění stav ticketu na Vyřešen. Po přidání Nového požadavku nebo Poznámky nastaví ticketu stav Nový.
Toto chování si můžete u každé schránky libovolně a kdykoli změnit a nastavit Výchozí předvybrané stavy, které vám budou nejlépe vyhovovat.
Rovněž si zde také můžete nastavit i předvybraného operátora, který se vám bude automaticky nastavovat při psaní nové zprávy nebo při psaní odpovědi.
Kde Předvybrané stavy nastavit
Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde si přejete předvybrané stavy či operátory nastavit.
V horní nabídce vyberte položku Chování schránky.
Sjeďte téměř na konec stránky a zde už uvidíte nabídku Výchozí – předvybrané stavy.
Kompletní přehled Předvybraných stavů, které lze nastavit
- Předvybraný stav při odeslání nové zprávy
- Předvybraný operátor při odesílání nové zprávy
- Předvybraný stav při odeslání nového požadavku
- Předvybraný stav při odeslání poznámky
- Předvybraný stav při odeslání odpovědi
- Předvybraný operátor při odpovídání na zprávu (pokud není již někdo přiřazen)
- Předvybraný stav při přeposlání
V případě nastavení předvybraný stavů můžete vybírat z variant:
- Nový
- Čekající
- Spam
- Vyřešen
V případě nastavení předvybraného operátora můžete vybírat z variant:
- Já (vždy se vybere aktuální operátor, který je přihlášený)
- Nikdo (nepřidělí se nikdo a přidělování se bude řídit ručním přidělením operátora)
Veškeré změny nezapomeňte vše Uložit.
Máte-li dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!