Chování schránky

Vlastní složka je výborný pomocník, který vám pomůže udržet si přehled.

Můžete si do ní přesouvat zprávy určitého druhu – například všechny objednávky, reklamace, nebo naopak pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků.

Někomu vyhovuje, když všechny odpovědi na zprávy, které už v daných složkách jsou, přichází opět jen do těchto složek. Jednou za čas si je projde a vyřídí vše nezbytné.

Pokud vám ale do těchto složek chodí i zprávy, na které je potřeba reagovat rychle, můžete si nyní nastavit jiné chování vaší schránky.

Nová zpráva tak může ticket z původní složky přemístit do složky Nové, a vy tím budete rychle informováni o nových informacích ze strany zákazníka.

Jak změnu chování schránky nastavit:

Klikněte v levém dolním rohu na ikonku ozubeného kolečka a vyberte schránku, které se změna týká.nastaveni_schranek

V horní liště vyberte položku Chování schránky.

chovanischranky

Vyberte, kterou možnost preferujete, zda mají zprávy po příchodu odpovědi od klienta zůstat ve vámi vybrané složce, nebo zda se mají přesounout do složky Nové.

Pokud vám není jasné, co je pro vás lepší, rádi poradíme!

Nezapomeňte na závěr kliknout na tlačítko uložit.

ulozit

 

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole