E-mail vs. SupportBox

SupportBox je alternativa k běžnému e-mailu.
A zde jsou důvody, proč na něj přejít...

Přemýšlíte o tom, že byste mohli využívat SupportBox?

Chceme vám rozhodování co nejvíce ulehčit. Dali jsme dohromady informace, které vám pomohou vybrat si to nejlepší řešení právě pro vás.

1) Díky SupportBoxu budete produktivnější

Práci s e-mailem znáte jako vlastní boty.

Proto v SupportBoxu vše děláme tak, aby vám to bylo co nejvíce povědomé. Navíc pro vás máme další funkce, které vám pomohou a zefektivní komunikaci s klienty.

SupportBox vám umožní automatizovat vyřizování e-mailů. Jedním kliknutím vložíte do zprávy připravené odpovědi na nejčastější dotazy.

Stav celé vaší klientské podpory uvidíte v podrobných statistikách, a to včetně hodnocení spokojenosti ze strany zákazníků.

Snadno si napojíte SupportBox na další aplikace a máte tak veškeré potřebné informace k objednávce nebo zákazníkovi hned při ruce vedle e-mailu.

"SupportBox vďaka svojim funkciám výrazne zjednodušuje a zlepšuje starostlivosť o našich zákazníkov. A čo môže byť lepšie ako šťastný zákazník? O to nám predsa všetkým ide. SupportBox v našej firme výrazne zefektívnil komunikáciu so zákazníkmi a ušetril nám tak kopec časua...vrások na tvári."

Peter Švaral Fitshaker.cz

2) Supportbox je vytvořen pro spolupráci

Běžný e-mail je skvělý na spoustu věcí, ale spolupráce mezi uživateli mezi ně nepatří.

Nepoznáte, kdo z týmu pracuje na kterých zprávách, a snadno se také stane, že e-maily od zákazníků zapadnou mezi hromadu dalších nevyřízených e-mailů.

Se SupportBoxem je práce v týmu hračka.

Pomáhejte svým zákazníkům společně s kolegy.

Zprávy můžete přiřazovat jiným členům týmu, každý tak ví, za co je zodpovědný, a nic se neztratí.

Komunikujte v pozadí

Přidejte si ke zprávě soukromou poznámku, kterou vidíte pouze vy a váš tým. Můžete se dotázat kolegy, nebo kontrolovat odpovědi od nových lidí v týmu předtím, než jsou zaslány zákazníkovi.

Vždy víte, co se děje

Vždy u každé zprávy víte, co s ní kdo dělal. Nikdo se nemůže vymlouvat, že odpověděl, nebo že zprávu vyřizoval přece kolega. Každé přesunutí, přiřazení, odpověď, hodnocení, vše se zaznamenává.

3) SupportBox je osobní pro vaše zákazníky

Na klasické e-maily jste zvyklí nejen vy, ale také vaši zákazníci.

Proto jsme SupportBox vytvořili tak, aby byl pro zákazníky transparentní a vaše odpovědi vypadaly, jako když vůbec žádný systém nepoužíváte.

Žádné korporátní šablony. Zákazníci se nemusí přihlašovat do systému a znát číslo svého ticketu.

Stačí pouze obyčejný e-mail.

4) SupportBox je dostupný

Chápeme, že e-mail je zdarma. A to je skvělé.

Ale věříme, že hodnota, kterou vám SupportBox přinese daleko a daleko předčí náklady, které do něj vložíte. A více než 300 našich zákazníků s tím souhlasí.

Pokud by naše funkce pro zvýšení produktivity a spolupráci ušetřily vašemu týmu jen 5 hodin za měsíc, peníze za něj utracené se vyplatily.

Naše cena je jednoduchá: pouze 300 Kč za uživatele za měsíc.

5) Jsme tu, abychom vám pomohli

Zakládáme si na tom, abyste byli se SupportBoxem maximálně spokojeni.

Proto vám rádi pomůžeme a zodpovíme veškeré vaše dotazy. Jsme dostupní neustále na chatu, e-mailu a telefonu. Rádi si s vámi zavoláme i přes Skype nebo Google hangout.

Také vám pomůžeme s přechodem z vašeho stávajícího řešení a naimportujeme vaše e-maily.

Pár dalších důvodů, proč uvažovat o změně

S našimi zákazníky jsme velmi často v kontaktu a zajímá nás, jak jsou spokojeni, případně které nové funkce by se jim hodily.

Stovky spokojených zákazníků přešlo z e-mailu na SupportBox, a co na to říkají?

Připraveni na změnu?

Spolu s celým týmem můžete začít využívat SupportBox během pár minut!

Vytvořit účet zdarma

Máte dotaz?

Napište nám na podpora@supportbox.cz, nebo zavolejte na +420 778 443 348 a rádi vám pomůžeme a poradíme.