Propojujeme Endoru a SupportBox

Máte e-mailovou schránku na Endoře?

Veškerá pošta, která na Vaši doménu přijde je vždy přeposlána na danou emailovou adresu, kterou jste si u Endory vytvořili. Toto řešení má výhodu ve své jednoduchosti. Nevýhoda je, že poštu na dané doméně nemůže používat více lidí najednou (např. honza@mojedomena.cz a pepa@mojedomena.cz).

 

SupportBox je tu od toho, aby vám tuto práci umožnil – přesměrujte si do něj svůj e-mail a vše budete mít přehledně k dispozici pro celý svůj tým.

Takto rychle to jde:endora

Máme pro vás i návod krok za krokem:

Přihlašte se do správy vaší domény.

V administraci klikněte v levém horním rohu na položku Přehled domén.

Najděte doménu, u které je váš e-mail k přesměrování.

V pravém menu u Přehledu domén pak vyberte ikonku s nápisem E-maily.

prehled

Na stránce, která se vám načte, sjeďte kurzorem níže a najděte políčko pro vložení e-mailu k přesměrování:

vepiste

Zadejte e-mailovou adresu, kterou vám SupportBox poslal ve zpávě (první zpráva v SupportBoxu). Klikněte na Přesměrovat a je to hotové!
Doporučujeme vše otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být;-) :

  • kontrola příchozích zpráv – zprávy vám přichází do SupportBoxu – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
  • kontrola odchozích zpráv – zprávy odchází vašim příjemcům – pošlete zprávu na libovolnou e-mailovou adresu, u které máte možnost rychlého ověření.
Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole