- SupportBox.cz - https://supportbox.cz -

Propojujeme Endoru a SupportBox

Máte e-mailovou schránku na Endoře [1]?

Veškerá pošta, která na Vaši doménu přijde je vždy přeposlána na danou emailovou adresu, kterou jste si u Endory vytvořili. Toto řešení má výhodu ve své jednoduchosti. Nevýhoda je, že poštu na dané doméně nemůže používat více lidí najednou (např. [email protected] a [email protected] [2]).

SupportBox je tu od toho, aby vám tuto práci umožnil – přesměrujte si do něj svůj e-mail a vše budete mít přehledně k dispozici pro celý svůj tým.

Takto rychle to jde:endora [3]

Máme pro vás i návod krok za krokem:

Přihlašte se do správy vaší domény.

V administraci klikněte v levém horním rohu na položku Přehled domén.

Najděte doménu, u které je váš e-mail k přesměrování.

V pravém menu u Přehledu domén pak vyberte ikonku s nápisem E-maily.

prehled [4]

Na stránce, která se vám načte, sjeďte kurzorem níže a najděte políčko pro vložení e-mailu k přesměrování:

vepiste [5]

Zadejte e-mailovou adresu, kterou vám SupportBox poslal ve zpávě (první zpráva v SupportBoxu). Klikněte na Přesměrovat a je to hotové!

Doporučujeme vše otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být;-) :

Kontrola příchozích zpráv – zprávy vám přichází do SupportBoxu – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok:

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností: