Hodnocení kvality odpovědi

Potřebujete znát míru spokojenosti vašich zákazníků? Zeptejte se jich, zda odpovědi, které dostanou, jsou pro ně v pořádku.

SupportBox vám to umožňuje automatizovaně – včetně pohledu na statistiku, jak si stojíte.

Jak to vypadá a co to je:

Zákazník vám napíše zprávu. Vy na ní odpovíte. Dole ve zprávě – můžete si vybrat, zda nad anebo pod vaším podpisem, uvidí váš zákazník takovouto výzvu k hodnocení:

spokojenostSodpovedi2

Kliknout může na jednu z variant (další kliknutí se již nepočítají). Následně se mu zobrazí stránka s poděkováním. Pokud chcete, může se pak zákazníkovi ještě navíc zobrazit políčko pro jeho komentář.

Průběžné výsledky najdete ve Statistikách, kromě toho si můžete nechat zasílat případné komentáře vašich zákazníků na e-mailovou adresu.

Jak zapnout a nastavit hodnocení kvality odpovědi

Hodnocení kvality odpovědi je vždy vázané na jednu konkrétní schránku. U každé vaší schránky si tak dle vlastní úvahy můžete nebo nemusíte toto hodnocení aktivovat a stejně tak můžete změnit text, který se zákazníkovi zobrazí.

Klikněte na název schránky. V pravo nahoře najdete tlačítko Nastavení.

pluginSE

V první záložce – Všeobecné, sjeďte do spodní části obrazovky a vyhledejte položku Hodnocení kvality odpovědi.

Zaškrtněte políčko Aktivní a uvidíte takovouto nabídku:

spokojenost

Můžete zde upravovat položky u jednotlivých variant odpovědí, nadpis k hodnocení i umístění pořadí v rámci zprávy.

Až vše upravíte podle vlastních představ, nezpomeňte uložit!

Hodnocení odpovědi se týká pouze odpovědí. To znamená, že píšete-li novou zprávu, hodnocení v ní nebude obsaženo.

Zajímá vás, jak jsou vaše zprávy hodnoceny? Výsledky najdete ve Statistikách.

 

 

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole