Hodnocení kvality odpovědi

Potřebujete znát míru spokojenosti vašich zákazníků? Zeptejte se jich, zda odpovědi, které dostanou, jsou pro ně v pořádku.

SupportBox vám to umožňuje automatizovaně – včetně pohledu na statistiku, jak si stojíte.

Jak to vypadá a co to je?

Zákazník vám napíše zprávu. Vy na ni odpovíte. Dole ve zprávě – můžete si vybrat, zda nad anebo pod vaším podpisem, uvidí váš zákazník takovouto výzvu k hodnocení:


Kliknout může na jednu z variant (další kliknutí se již nepočítají). Následně se mu zobrazí stránka s poděkováním.

Pokud chcete, může se pak zákazníkovi ještě navíc zobrazit políčko pro jeho komentář.

Jednotlivé výsledky najdete ve Statistikách konkrétní schránky. Hodnocení pak můžete filtrovat podle období, kdy bylo uděleno. Kromě toho si můžete nechat zasílat případné komentáře vašich zákazníků na e-mailovou adresu.

Jak zapnout a nastavit hodnocení kvality odpovědi

Hodnocení kvality odpovědi je vždy vázané na jednu konkrétní schránku. U každé vaší schránky si tak dle vlastní úvahy můžete, ale nemusíte toto hodnocení aktivovat a stejně tak můžete změnit text, který se zákazníkovi zobrazí.

Klikněte na název schránky. V pravo nahoře najdete tlačítko Nastavení.

V první záložce – Všeobecné, sjeďte do spodní části obrazovky a vyhledejte položku Hodnocení kvality odpovědi.

Zaškrtněte políčko Aktivní a uvidíte takovouto nabídku:

Zde můžete upravovat položky u jednotlivých variant odpovědí, nadpis k hodnocení i umístění pořadí v rámci zprávy.

Přesný přehled políček, které můžete nastavit: 

  • Pozitivní odpověď – Vyplňte slovo, které bude označovat pozitivní odpověď (skvělá, super, spokojený…)  
  • Neutrální odpověď – Vyplňte slovo, které bude označovat neutrální odpověď (v pořádku, OK, dobré…)
  • Negativní odpověď – Vyplňte slovo, které bude označovat negativní odpověď (nespokojený, špatné…)
  • Barva pozadí – Vyberte si barvu pozadí hodnocení kvality odpovědi. 
  • Zarovnání – Nastavte zarovnání, kde má být hodnocení umístěno – vpravo, vlevo, na středu. 
  • Nadpis – Vyplňte nadpis hodnocení. (Jak hodnotíte moji odpověď?, Jste spokojeni s odpovědí?…)
  • Poděkování – Vyplňte poděkování. (Děkujeme za vaše hodnocení., Děkujeme za zpětnou vazbu!…)
  • Otázka pro zákazníka (doplnění hodnocení) – Napište otázku, kde může zákazník rozvinout jeho spokojenost/nespokojenost. (Chcete nám napsat více důvodů proč jste byli / nebyli spokojeni?)
  • E-mailové adresy, na které se budou posílat komentáře zákazníků – hodnocení spokojenosti s odpovědí. – Zadejte e-maily, na které chcete zasílat komentáře. 
  • Důvody vaší (ne)spokojenosti – Zobrazí se na děkovací stránce. Vyplňte v případě potřeby. 
  • Popisek odesílacího tlačítka – Nastavte si popisek odesílacího tlačítka. 
  • Informace, že zprávu lze hodnotit pouze jednou. – Zde si vyplňte text v případě, že zprávu lze hodnotit jen jednou. 
  • Pořadí – Vybrat můžete buď Hodnocení nad podpisem nebo Hodnocení pod podpisem. 
  • Logo – Zde můžete vložit vaše logo, nebo obrázek. 

Až vše upravíte podle vlastních představ, nezapomeňte uložit!

Hodnocení odpovědi se týká pouze odpovědí. To znamená, že píšete-li novou zprávu, hodnocení v ní nebude obsaženo.

Pokud si nebudete s nastavením vědět rady, nebo vám bude něco nejasného, napište nám! Rádi vám pomůžeme. 

 

 

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole