SupportBox je skvělý na vyřizování nových zpráv, ale protože je dobré vědět o vašich zákaznících co nejvíce, můžete si importovat zprávy z vašeho Outlooku. Budete tak plně v obraze.

Příprava importu

Abychom zprávy mohli přidat do SupportBoxu, bude třeba je uložit jednotlivě v EML formátu a celkově zabalit do jednoho .zip souboru.

Pomůže nám v tom program Export Messages to EML Files – stáhněte si jej zdarma zde. Otevřete pak stažený soubor a nainstalujte jej do vašeho počítače. Po instalaci program Export Messages to EML Files otevřete.

Nejdřív bude potřeba nastavit, které zprávy má program připravit pro import. Klikněte proto na nabídku Configure...

Vyberte složky se zprávami, které si přejete zkopírovat do SupportBoxu. V našem případě je to složka Doručená a Odeslaná pošta. Odsouhlaste kliknutím na tlačítko OK.

Nyní je třeba vybrat adresář, do kterého se mají vaše zprávy uložit. Vyberte jej opět v základním okně programu – v políčku Folder for messages in .EML format. Nakonec klikněte ve spodní části okna na tlačítko RUN – tím spustíte ukládání zpráv.

Nyní si otevřte adresář, do kterého jste si nechali připravit zprávy. Tyto zprávy nyní zabalíme do jednoho ZIP souboru, aby bylo jejich nahrání a odeslání snadné.

Můžete to udělat tak, že všechny zprávy označíte (například zkratkou CTRL + A) a kliknete na pravé tlačítko myši.

Z nabídky vyberte Odeslat – Komprimovaná složka (metoda ZIP).

V seznamu zpráv tak přibude navíc ZIP soubor, který budete potřebovat k importu zpráv do SupportBoxu.

Tento soubor nám zašlete na e-mail info@supportbox.cz. Uveďte, o kterou schránku se jedná a ve kterém SupportBox účtu se nachází a zprávy vám rádi naimportujeme.

Zpravidla umožňujeme klientům importovat 5 000 zpráv na jednoho aktivního uživatele v SupportBoxu.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy, napište nám.