SupportBox je skvělý na vyřizování nových zpráv, ale protože je dobré vědět o vašich zákaznících co nejvíce, můžete si importovat zprávy z vašeho Thunderbirdu. Budete tak plně v obraze.

Příprava importu

Abychom zprávy mohli přidat do SupportBoxu, bude třeba je uložit jednotlivě v EML formátu a celkově zabalit do jednoho .zip souboru.

Pomůže nám v tom program ImportExportTools – stáhněte si jej zdarma zde.

Po stažení programu jej bude potřeba přidat do vašeho Thunderbirdu. Otevřte Thunderbird a klikněte zcela vpravo nahoře na ikonku tří čar.

Z nabídky, která se vám otevře, vyberte Doplňky.

V pravém horním rohu další obrazovky uvidíte ikonku ozubeného kolečka. Klikněte na ní a vyberte položku Instalovat doplněk ze souboru…

Vyberte soubor, který jste stáhli a nainstalujte jej.

Uložení zpráv

V Thunderbirdu klikněte zpět do panelu s vaší poštou.

Vyberte složku se zprávami, které chcete importovat do SupportBoxu – u této složky klikněte pravým tlačítkem myši. 

Vyberte nabídku ImportExportTools → Export all messages in the folder → EML format.

Váš soubor se uloží tam, kam jste vybrali a bude vypadat zhruba takto – bude mít název podle názvu vybrané poštovní složky (v mém případě bez diakritiky) a bude obsahovat podsoubor Messages.

Nyní je potřeba poslední krok – uložit všechny zprávy v souboru Messages do souboru .zip.

Můžete to udělat tak, že všechny zprávy označíte (napříkad zkratkou CTRL + A) a klikněte na pravé tlačítko myši, kde z nabídky vyberte Odeslat – Komprimovaná složka (metoda ZIP).

V seznamu zpráv tak přibude navíc ZIP soubor, který budete potřebovat k importu do SupportBoxu.

ZIP soubor nám prosím pošlete na info@supportbox.cz a nezapomeňte uvést, do které schránky a ve kterém SupportBox účtu si přejete zprávy nahrát. Rádi vám zprávy naimportujeme. 

Zpravidla umožňujeme klientům importovat 5 000 zpráv na jednoho aktivního uživatele v SupportBoxu.

Pokud by vám bylo cokoliv nejasného, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.