Telfa
Profesionální virtuální ústředna.
Profesionální virtuální ústředna.
Telfa je virtuální telefonní ústředna, která vám umožní zprostředkovat profesionální zákaznickou linku nebo i celé call centrum.
Můžete si nechat zaregistrovat vaše vlastní číslo pevné linky a to se stane vaším „call centrem“, které si budete moci sami individuálně nastavovat a upravovat podle vašich potřeb jednoduše v uživatelsky příjemném webovém rozhraní. Sami už si budete moci zvolit kdy a jaká hláška se má zákazníkům v telefonu přehrát, nebo na jaké oddělení bude zákazník přepojen podle jeho volby zvolené v IVR.
Výhodou také je, že není třeba kupovat ústřednu za několik desítek tisíc korun, řešení prostřednictví Telfy ji plně nahradí ve virtuální podobě a ve vší kvalitě.
Veškerá konfigurace a zprovoznění probíhá v řádu minut přes jednoduché webové rozhraní. Navíc vůbec nejste závislí na konkrétním operátorovi a pokud se kdykoliv rozhodně změnit vámi zvoleného operátora, Telfu si můžete ponechat i nadále.
Telfa je není vázaná na konkrétní lokaci. To znamená, že ji můžete používat kdekoliv ve světě, kde budete mít přístup k internetu. Stačí se připojit k vaší ústředně a můžete začít volat.
Podrobný návod, který vás provede aktivací krok za krokem je k dispozici přímo tady → Aktivace telefonů Telfa v SupportBoxu.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2023 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena