Telfa

Profesionální virtuální ústředna.

Telfa je virtuální telefonní ústředna, která vám umožní zprostředkovat profesionální zákaznickou linku nebo i celé call centrum.

Můžete si nechat zaregistrovat vaše vlastní číslo pevné linky a to se stane vaším „call centrem“, které si budete moci sami individuálně nastavovat a upravovat podle vašich potřeb jednoduše v uživatelsky příjemném webovém rozhraní. Sami už si budete moci zvolit kdy a jaká hláška se má zákazníkům v telefonu přehrát, nebo na jaké oddělení bude zákazník přepojen podle jeho volby zvolené v IVR.

Výhodou také je, že není třeba kupovat ústřednu za několik desítek tisíc korun, řešení prostřednictví Telfy ji plně nahradí ve virtuální podobě a ve vší kvalitě.

Co vše nabízí virtuální telefonní ústředna od Telfy? 

  • přehledné webové rozhraní, které umožňuje ovládání ústředny z libovolného počítače či chytrého mobilního telefonu
  • fronty operátorů (nastavitelné přepojení postupně nebo všichni najednou, operátorům lze přepojovat na VoIP telefon i na mobilní telefon, přihlašování a odhlašování operátorů stiskem tlačítka na telefonu, přes webové rozhraní, či zavoláním na speciální linku z mobilního telefonu)
  • vizualizace front – zobrazení jednotlivých front a hovorů v nich čekajících v reálném čase
  • IVR menu s možností neomezeného počtu vnoření a návratem o krok zpět či na začátek
  • nahrání vlastních hlášek (přes webové rozhraní nebo přes telefon, přehrání libovolné hlášky místo vyzváněcího tónu, vlastní čekací melodie)
  • volitelné přenesení čísla volajícího při přepojení hovoru na mobil
  • evidence zmeškaných hovorů s automatickým párováním při volání nazpět
  • odlišné chování v pracovní a mimo pracovní dobu
  • online výpis hovorů, přehled operátorů a jejich stav (přihlášený, odhlášený, hovoří)
  • funkce Klikni a volej
  • uložení kontaktů do adresáře a zobrazení jména při příchozím hovoru na displeji VoIP telefonu
  • import kontaktů ze souborů XLS/X, CSV a ODS
  • export seznamu hovorů vč. podrobností v CSV
  • a spousty dalšího…

Veškerá konfigurace a zprovoznění probíhá v řádu minut přes jednoduché webové rozhraní. Navíc vůbec nejste závislí na konkrétním operátorovi a pokud se kdykoliv rozhodně změnit vámi zvoleného operátora, Telfu si můžete ponechat i nadále.

Telfa je není vázaná na konkrétní lokaci. To znamená, že ji můžete používat kdekoliv ve světě, kde budete mít přístup k internetu. Stačí se připojit k vaší ústředně a můžete začít volat.

Přehledně zobrazené všechny příchozí i odchozí hovory včetně SMS v SupportBoxu

Dokonalý přehled o zákazníkovi a jeho objednávkách hned v detailu hovoru

Výhody integrace Telfy a SupportBoxu

  • Známé české řešení pro řešení telefonní ústředny.
  • Snadná integrace.
  • Individuální a osobní přístup.
  • Cenově dostupné řešení.
  • Pokročilé funkce řízení, zpracování a automatizace hovorů.
  • Všechny dotazy vyřešíte pohodlně z jednoho místa – SupportBoxu.
  • Dotazy zákazníků řešíte efektivněji a na vyšší úrovni.
  • Zapojení pevných linek i mobilních telefonů.
  • Sběr dat a statistik pro zlepšování a optimalizaci vašich služeb.
  • Provoz formou virtuální ústředny nebo na vaší infrastruktuře.

Přehledný návod na přidání telefonu do SupportBoxu

Podrobný návod, který vás provede aktivací krok za krokem je k dispozici přímo tady → Aktivace telefonů Telfa v SupportBoxu.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00