Interní poznámka

Aplikace SupportBox má spousty funkcí, které vám usnadňují práci. Velmi důležitou funkcí je interní poznámka. Tato poznámka slouží pouze pro interní komunikaci ve firmě mezi jednotlivými uživateli SupportBoxu. Text, který do poznámky napíšete se nikdy nedostane ke klientovi. 

Možnost přidat poznámku najdete vždy u konkrétní zprávy, kterou máte otevřenou. 

Je to ikona ikona tužtičky v pravém horním rohu. 

interní poznámka

Po kliknutí na ikonu poznámky se zobrazí textové okno, kam můžete napsat vaši poznámku.

Příklady použití poznámky: 

  1. Pouze pro vás – například informace k danému ticketu z telefonu nebo osobního setkání. 
  2. Pro kolegu – ideální v případě, že s úkolem potřebujete poradit od kolegy. 
  3. Při zaučování nového kolegy – kolega ve zkušební době může své odpovědi psát nanečisto. Odpověď zpracuje do poznámky a vám ji přiřadí ke kontrole. Zaučování kolegy tak budete mít plně pod kontrolou. 

Ukázka interní poznámky v praxi: 

interní poznámka v praxi

Pokud máte poznámku napsanou, můžete rovnou ticket i s poznámkou přiřadit. 

Uživatele vyberete jednoduše po rozkliknutí nabídky uživatelů v políčku Nepřiřazovat hned pod poznámkou. Můžete také rovnou změnit stav ticketu, pokud nechcete, aby zůstal jako Nový. Pak už stačí jen kliknout na přidat poznámku a je to hotovo. 

V tu chvíli se zobrazí ticket i s poznámkou kolegovi, které mu jste ji přiřadili. Díky poznámce ví přesně, co má s úkolem dělat. Ticket buď může vyřešit nebo vám jej může přidělit zpět se svou odpovědí. 

V praxi vypadá přidělený ticket s poznámkou takto: 

interní poznámka v praxi

Poznámku poznáte podle žlutého podbarvení a žluté lišty. Vpravo pak vidíte kdo poznámku k ticketu přidal. 

Do interní poznámky můžete přidávat bez obav i přílohy – ani ty se nedostanou ke klientovi.

Další skvělý důvod proč používat poznámku je, že při tomto postupu, narozdíl od klasického přeposílání ze schránky do schránky, nevzniká žádné FWD v předmětu zprávy, a tím pádem vždy odpovídáte přímo zákazníkovi. 

A pokud stále nevíte, nebo je vám něco nejasné obraťte se na nás! Rádi vám vše vysvětlíme.

Novinky na váš e-mail

E-mail *

Komentáře

  • Jak se před Vánoci nezbláznit na zákaznické podpoře | SupportBox.cz 20.11.2019 08:00

    […] využíváte SupportBox, určitě víte, že můžete využívat funkci interních poznámek. Tyto poznámky slouží právě k tomu, aby se interní komunikace nikdy nedostala k […]

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole