Jak funguje SupportBox

Vy a váš tým si vytvoříte jedinečnou a efektivní strategii, která vaší e-mailovou korespondenci značně zrychlí a bude vás těšit. SupportBox umí to, co jakákoliv jiná e-mailová schránka – spravuje vaše e-maily. Obyčejnou e-mailovou schránku ale strčí do kapsy, umí totiž spoustu triků navíc!

Jak funguje schránka

Jakmile si vytvoříte vlastní účet v SupportBoxu, bude potřeba přiřadit mu nějakou e-mailovou adresu. Tato adresa by měla být vaší obecnou adresou, kam nejčastěji píší vaši zákazníci (info@vasedomena.cz, podpora@vasedomena.cz a podobně). Příchozí zprávy z této adresy budete nyní schopni příjemně a efektivně spravovat v SupportBoxu. SupportBox ale nenahrazuje vašeho poskytovatele e-mailové adresy.

Jak se dostanou zprávy do mého Supportboxu?

Každá schránka v SupportBoxu má svůj unikátní alias, svůj identifikátor. Vypadá nějak takto: 5hwyxr9sngm3tjz@sbmail.cz. Jakmile je nějaká zpráva zaslána na tuto adresu, obejví se ve vaší schránce v SupportBoxu. Přesměrujte si proto vaše zprávy na tuto adresu u vašeho poskytovatele. Návody najdete zde.

Mohu nadále vyřizovat zprávy z mé původní e-mailové schránky?

Jakmile máte v pořádku nastavené přeposílání, jsou všechny e-maily bezpečně ve vašem SupportBoxu. Pokud ale odpovíte na zprávu ve vašem e-mailu, tato informace se do SupportBoxu nedostane a vy jí tak v historii komunikace s tímto klientem bohužel neuvidíte. Konverzace se tak roztříští a bude nepřehledná.

Posílejte proto odpovědi pouze ze SupportBoxu!

Z jaké adresy přijdou odpovědi, které napíšu?

Pokud napíšete odpověď ze SupportBoxu, vaše e-maily budou odcházet z vašeho e-mailu, který jste dané schránce přiřadili.

Například: Na váš e-mail podpora@vasedomena.cz přijde dotaz a vy na něj odpovíte. Zákazník uvidí odpověď odeslanou z e-mailu podpora@vasedomena.cz. Adresa, kterou jste zadali úplně na začátku – při registraci SupportBoxu – zůstane zákazníkům neviditelná, pokud jí nepoužijete jako Schránku.

Proč si mám vytvořit více než jednu schránku?

Pokud si založíte více schránek, můžete pomoci vašemu týmu k efektivnější práci. Namísto toho, aby vaši spolupracovníci neustále kontrolovali všechny e-mailové schránky a neustále přeskakovali z jedné aplikace do druhé, můžete mít vše krásně na jednom místě. SupportBox je místem, kde udržíte vaši e-mailovou korespondenci přehledně a žádný e-mail se vám tak nikam nezatoulá. SupportBox vám zrychlí, zefektivní a zpřehlední vaši e-mailovou komunikaci.

Měl bych si založit schránku i pro svou osobní pracovní e-mailovou adresu?

Možná je to pro vás velkým pokušením, ale nedoporučujeme to. Je totiž matoucí, pokud by se pod zprávou poslanou do vaší schránky podepsal váš kolega.

Funguje v SupportBoxu hromadná rozesílka?

Pro rozesílku zprávy na větší množství e-mailových adres doporučujeme použít programy přímo k tomu určené – např. Mailchimp, Smartemailing a podobně.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole