Jak přesměrovat vaše e-mailové schránky

SupportBox je e-mailový klient. Proto, aby pro vás dokázal skvěle pracovat, potřebuje mít především k dispozici vaše zprávy, a to v původní variantě – se všemi technickými náležitostmi. Přesměrování vašich e-mailů je krok, který vám zabere chviličku času, ale je zcela klíčový pro další práci.

V první řadě potřebujete vědět, kde je vaše současná e-mailová adresa umístěná – pravděpodobně je to u poskytovatele vaší domény, nebo hostingu. Přihlašte se do tohoto rozhraní.

Najděte v nastavení vaší e-mailové schránky políčko, kam můžete vložit adresu, na kterou chcete vaše e-maily přeposílat. Obvykle to bývá v záložkách Přesměrování nebo Přeposílání.

Do políčka s adresou, kam se mají vaše e-maily přesměrovat vložte tuto adresu:

Nastavení uložte a čekejte na první příchozí zprávy v SupportBoxu – můžete také takto otestovat:

Kontrola příchozích zpráv

= zprávy vám přichází do SupportBoxu: zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Kontrola odchozích zpráv

= zprávy odchází vašim příjemcům – pošlete zprávu na libovolnou e-mailovou adresu, u které máte možnost rychlého ověření.

Máte přesměrováno? Gratulujeme!

Můžete začít vyřizovat nové zprávy, pozvat vaše kolegy a začít si užívat efektivní kontakt se zákazníky.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole