SupportBox je e-mailový klient. Proto, aby pro vás dokázal skvěle pracovat, potřebuje mít především k dispozici vaše zprávy, a to v původní variantě – se všemi technickými náležitostmi. Přesměrování vašich e-mailů je krok, který vám zabere chviličku času, ale je zcela klíčový pro další práci.

V první řadě potřebujete vědět, kde je vaše současná e-mailová adresa umístěná – pravděpodobně je to u poskytovatele vaší domény, nebo hostingu. Přihlašte se do tohoto rozhraní.

Najděte v nastavení vaší e-mailové schránky políčko, kam můžete vložit adresu, na kterou chcete vaše e-maily přeposílat. Obvykle to bývá v záložkách Přesměrování nebo Přeposílání.

Do políčka s adresou, kam se mají vaše e-maily přesměrovat vložte adresu pro přesměrování, kterou vám vygeneroval SupportBox. 

Nastavení uložte a čekejte na první příchozí zprávy v SupportBoxu – můžete také otestovat. 

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.

Máte přesměrováno? Gratulujeme!

Můžete začít vyřizovat nové zprávy, pozvat vaše kolegy a začít si užívat efektivní kontakt se zákazníky.