Jak si nastavit vlastní SMTP pro Seznam

SMTP je zkratka anglického výrazu Simple Mail Transfer Protocol. Tento internetový protokol se stará o to, aby vaše e-maily v pořádku odcházely z vašeho SupportBoxu klientům. Proč si nastavit vlastní SMTP, jsme rozepsali i v našem článku.

SMTP si nastavíte ve Vašem SupportBoxu. Záložku SMTP najdete v nastavení schránky. Nezapomeňte si pro každou schránku nastavit SMTP zvlášť, protože ke každé schránce máte jiné přístupové údaje a heslo.

Nastavení protokolu SMTP není povinné, ale určitě jej doporučujeme. Pokud si jej nastavit nechcete, můžete využívat naše SMTP. V tomto případě je ale nutné mít nastaven SPF záznam.

Kde získat potřebné informace k nastavení

Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Seznam, je dobré obrátit se přímo na ně. 

Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u Seznam

Mezi nejpoužívanější porty, které Seznam podporuje patří: 

  • 465
  • 25 (nedoporučuje se)

Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol SSL.

Ověřená kombinace 

  • Server: smtp.seznam.cz
  • Port: 465
  • Zabezpečení: SSL
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
  • Server: smtp.seznam.cz
    Port: 25
    Zabezpečení: nezabezpečené (nedoporučuje se)
    Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo

Bude zde potřeba provést ověření uživatelského jména a hesla SMTP serveru.

Je SMTP nastaveno správně? 

Správnost nastavení si snadno můžete ověřit odesláním testovací zprávy. Jestliže se zprávu podaří bez problému odeslat a dorazí příjemci, můžete si být jisti, že je vše v pořádku. Pokud se zprávu nepodařilo odeslat, postupujte prosím podle našeho článku – Zprávu se nepodařilo odeslat.

Podrobný návod na propojení SupportBoxu a Seznam.cz naleznete také na našem blogu – Propojujeme Seznam.cz a SupportBox.

V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. S nastavením vám velmi rádi pomůžeme. 🙂

Zůstaňte v obraze a přidejte se
k 3 500+ odběratelům novinek!

Přidejte se k 3 500+ odběratelům a nepromeškejte žádnou novinku ze světa zákaznické péče! Informace, tipy, zajímavosti, pravidelně každých 14 dní.
E-mail *
Petra Novotná

Petra Novotná

Dlouho pracovala na zákaznické podpoře v e-shopu a velmi dobře zná potřeby zákazníků. Nyní se naplno věnuje klientům SupportBox. Ráda odpovídá na veškeré dotazy a vždy se snaží najít takové řešení, aby byl klient spokojený.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole