Jak vytvořit z chatu nový ticket

Víte, že v SupportBoxu můžete jednoduše přeměnit konverzaci se zákazníkem na chatu na nový ticket, který pak můžete delegovat třeba kolegovi?

K čemu je to dobré?

Na příklad, zákazník vám napíše na online chat dotaz na dostupnost zboží. Zjistíte, že poptávané zboží nyní nemáte na skladě, ale nabídnete klientovi, že jakmile dostupné bude, dáte mu zprávu. Celou komunikaci z online chatu si můžete jedním kliknutím pohodlně přidat jako nový ticket. Ten můžete rovnou delegovat třeba na kolegu, který má dostupnost na starosti. Kolega v ticketu ve vámi určené schránce uvidí odkaz na  komunikaci z chatu.

Praktické, že? Pojďme se podívat, jak na to.

Vytvoření nového ticketu

Vpravo dole pod okénkem komunikace online chatu naleznete ikonku obálky, která z celé vaší komunikace se zákazníkem vytvoří nový ticket. Pro vytvoření ticketu, tedy na tuto ikonku klikněte.

Otevře se vám nabídka pro detaily ticketu. Jako první vyberte schránku, ke které se má ticket přiřadit. Dále vyplňte předmět ticketu.

POZOR: Tento předmět a stejně tak i text, kterým ticket popíšete, může vidět i zákazník, a to v případě, že na nový ticket odpovíte. Ideální je třeba Dotaz na zboží, Dotaz od klienta a podobně.

V dalším poli zadejte e-mail na zákazníka. No a v posledním políčku napište text samotného ticketu – doplňující informace, nebo shrnutí zadání.

Po vytvoření ticketu se vám zobrazí informace o vytvoření nového požadavku se shrnutím důležitých informací.

Nový ticket se zobrazí jako nová zpráva ve vybrané schránce, na kterou jste ticket přiřadili.

Po rozkliknutí vidíte všechny dostupné informace, tedy e-mail klienta, předmět i text ticketu. Najdete zde také odkaz na kompletní komunikaci z online chatu se zákazníkem, takže si můžete vy nebo kolega, pohodlně dohledat vše, co se s klientem řešilo. Kolega musí mít pravomoce k chatu, aby se k záznamu dostal.

No a to je celé, žádná věda to není, ale ušetří to mnoho práce, dohledávání, a zabrání případným zmatkům v komunikaci s kolegy, nebo i samotným klientem.

Dále už s ticketem pracujeme jako s běžnou zprávou. Zde najdete další návody na práci se samotnými schránkami a zprávami.

Pokud je vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme. 🙂

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Tagy:

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole