Jak vytvořit z telefonátu nový ticket

V SupportBoxu vytvoříte jednoduše z konverzace po telefonu nový ticket, který pak můžete delegovat, přidat k němu poznámku, nebo z něj napsat e-mail zákazníkovi.

Tak na příklad, zákazník vám zavolá a zeptá se náhradní díl k nějakému produktu. Nejspíš se budete muset zeptat výrobce, zda vám náhradní díl dodá a za jakých podmínek. Klientovi můžete rovnou slíbit, že jakmile se dozvíte podrobnosti, napíšete mu je e-mailem, aby se mohl v klidu rozhodnout. Z nahrávky telefonátu si můžete po jeho skončení jedním kliknutím rychle vytvořit nový ticket. 

Vytvoření nového ticketu

Rozklikněte daný telefonát v levém menu SupportBoxu.

Vpravo dole pod okénkem komunikace naleznete dvě ikonky obálky. První slouží pro zaslání SMS zprávy, druhá pak z celé vaší komunikace se zákazníkem vytvoří nový ticket. 

Otevře se vám nabídka pro detaily ticketu. 

Jako první vyberte schránku, ke které se má ticket přiřadit. Dále vyplňte předmět ticketu. POZOR, tento předmět a stejně tak i text, kterým ticket popíšete, může vidět i zákazník, v případě, jakmile na nový ticket odpovíte. Ideální je třeba Dotaz na zboží, Dotaz od klienta a podobně.

V dalším poli zadejte e-mail na zákazníka. No a v posledním políčku napište text samotného ticketu – doplňující informace, nebo shrnutí zadání.

Po vytvoření se vám zobrazí informace o vytvoření nového ticketu se shrnutím důležitých informací.

Nový ticket se zobrazí jako nová zpráva ve vybrané schránce, na kterou jste ticket přiřadili. Po rozkliknutí vidíte všechny dostupné informace, tedy e-mail klienta, předmět i text ticketu. Najdete zde také odkaz na telefonát se zákazníkem, takže si můžete vy, nebo kolega, pohodlně dohledat vše, co se s klientem řešilo. Kolega musí mít pravomoce k telefonům v SupportBoxu, aby se k záznamu dostal.


No a to je celé, žádná věda to není, ale ušetří to mnoho práce, dohledávání, a zabrání případným zmatkům v komunikaci s kolegy, nebo i samotným klientem.

Dále už s ticketem pracujeme jako s běžnou zprávou. Zde najdete další návody na práci se samotnými schránkami a zprávami.

Pokud je Vám cokoliv nejasné, neváhejte se zeptat, rádi pomůžeme.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Tagy:
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole