Jarní novinky v SupportBoxu

Jaro je tu, a spolu s ním i novinky, které určitě potěší.

V SupportBoxu intenzivně pracujeme na vlastní chatovací aplikaci, vylepšujeme ovšem také SupportBox.

Vylepšili jsme nebo přidali tyto novinky:

Notifikace

Notifikace v e-mailu dostaly nový kabátek. Do jejich předmětu jsme přidali předmět zprávy a jméno odesílatele. Na první pohled tak vidíte, jaké zprávy na vás čekají.

notifikace

Druhá důležitá novinka u notifikací – předělali jsme proces tak, aby vám notifikace chodily jen na zprávy, které nejsou spamem. A to platí jak pro notifikace v e-mailu, tak i pro notifikace v prohlížeči.

Filtr

Filtr je užitečný pomocník při hledání. Aby se vám hledalo ještě lépe a precizněji, přidali jsme možnost hledat výraz v textu zprávy.

Pravidla

Pravidla vám pomáhají vytřídit a přiřadit zprávy těm správným kolegům hned při příchodu do schránky. Přidali jsme novinku – nyní můžete filtrovat zprávy nejen podle toho, co obsahují v předmětu nebo v těle zprávy, ale i podle toho, co neobsahují. Můžete si tak například oddělit zprávy, které mají v předmětu RE: a jsou tedy nejspíš odpovědí od zákazníka. pravidlo

Zprávy od vašeho zákazníka i v jiných schránkách

Pokud používáte v SupportBoxu více e-mailových schránek, uvítáte možná další novinku. Nyní si můžete zobrazovat, jaké další zprávy vám zákazník napsal i do jiných schránek. Snadno si tak všimnete, že se s ním již něco řeší i jinde.

V nastavení pluginu Dalš zprávy od zákazníka si tak nyní můžete zvolit, zda chcete u této schránky zobrazovat zprávy jen z této schránky, nebo i z dalších:

schrankami

Chování zprávy v koši

Upravili jsme chování zpráv, které dáte do koše. Pokud na dané vlákno (ticket) přijde přecejen ještě nějaká odpověď, celé vlákno se z koše vrátí a zobrazí se vám spolu s odpovědí ve složce Nové. Toto chování platí jen pro zprávy, které jste nesmazali a jsou stále v koši.

Slovenština

SupportBox již není jen v češtině a angličtině, nově je také ve slovenštině. Pokud máte nějaké slovenské kolegy, určitě je tato změna potěší.

Změna názvu štítku

Další drobná novinka je možnost změny názvu štítku. Nyní si můžete snadno jakýkoliv štítek operativně přejmenovat, změní-li se jeho funkce. Změna barvy je také samozřejmostí. V seznamu štítků klikněte jednoduše na možnost Upravit.

stitek

 

Vymazat formátování textu

Poslední novinka je velmi užitečná záležitost – pokud do zprávy kopírujete text z nějakého jiného místa na internetu, můžete u něj nyní jedním kliknutím vymazat formátování. Ikonka přešrktnutého písmenka S je v nabídce nad editorem textu mezi dalšími nástroji na formátování:

vymazat_format

Věříme, že vás naše novinky potěší. Pokud ano, potěší i nás, pokud nám o tom dáte vědět!

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole