K čemu se hodí štítky?

Používání štítků je v SupportBoxu opravdu jednoduché. Umožňuje vám rozřadit si vaše zprávy do virtuální kartotéky – stejně jako v knihovně. Pomocí štítků také můžete dodat zprávě kontext a souvislosti. Díky štítkům tak může připravené pro další použití.

Štítky fungují v podstatě stejně jako složky, mají ale navíc jednu výhodu: ke každé zprávě můžete přidat více než jeden štítek.

Své štítky uvidíte jen vy, takže ať už zprávu označíte štítkem VIP zákazník nebo Přečíst později, odesílatel se o tom nikdy nedozví.

Méně podstatné zprávy, jako jsou například newslettery, reklamní nabídky e-shopů kde nakupujete, nebo statusy ze sociálních sítí, můžete schovat a věnovat jim pozornost až v momentě, kdy na ně budete mít čas a náladu.

Obzvláště užitečné je přiřazování štítků v okamžiku, kdy se zapojíte do e-mailových konferencí, kterými projdou třeba i desítky zpráv denně. Při správném nastavení „spadnou“ tyto e-maily do samostatné „složky“ a nepřekážejí tak ostatním, leckdy důležitějším zprávám.

Přidáváme štítky ke zprávě

Ke každé zprávě, která vám přijde, si můžete vytvořit jeden i více štítků. Štítek přidáte kliknutím na ikonku cedulky (cenovky).

Podívejte se na náš videoobrázek s návodem (klikněte pro zvětšení):

stitky

Zadejte téma, kterého se daná zpráva týká – pokud přijde e-mail, ve kterém máte reklamaci faktury, můžete si napříkald vytvořit štítek „chybné faktury“.

Až budete vylepšovat váš fakturační systém a budete hledat všechny případy, kdy se stala chyba, jednoduše pod seznamem schránek kliknete na štítek Chybné faktury.

Štítky a složky

Své zprávy můžete automaticky přiřazovat do vaší virtuální složky – tím, že v nastavení složek (nastavení schránky – složky) vytvoříte pravidlo pro Štítky.

Příklad:

Do vaší schránky přijímáte novinky z blogů, ze kterých čerpáte inspiraci pro váš Facebook, nebo zpravodaj, který zasíláte.

Tyto zprávy si můžete označit štítkem Tipy. Vytvořte si novou složku s názvem Tipy.

Správa štítků

Štítky můžete přidávat, mazat a pozor – také jim můžete pro větší přehlednost měnit barvu v Nastavení aplikace – Štítky.

stitky2

Zde najdete seznam vašich aktuálních štítků – každý z nich můžete upravit – změnit název, nebo barvu štítku. Můžete jej také smazat, nebo přidat nový štítek.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole