Květnové novinky v SupportBoxu

Nejen příroda – ani my všichni, kteří se staráme o SupportBox, letošní jaro nezahálíme. Vytvořili a spustili jsme pro vás spoustu funkcionalit a zlepšení a nezapomínáme ani na vzdělávání. O následujících novinkách byste ale určitě vědět měli:

  • Konference SupportDay

Na jednom místě ti nejlepší experti: Vladimír Šandera (Smartsupp.cz) – Jak bude vypadat budoucnost komunikace se zákazníky, Vytvářejte zážitek z nakupování díky zákaznickému centru (Zoot.cz),  Zvládání konfliktních situací a asertivní komunikace se zákazníky (Vít Prokůpek), ale také  o podpoře z pohledu HR nebo sociálních sítí, a mnoho dalšího. Poprvé naživo pod jednou střechou, 17. června v Barceló, Brno. Pořiďte si vstupenky za zvýhodněnou cenu do konce května na supportday.cz.

  • Anti-spam

Nikdo nemá rád nevyžádanou poštu. Velmi podstatnou novinkou, která vám určitě usnadní práci, je spam filtr – nastavíte si jej snadno jedním kliknutím v nastavení vaší schránky. Postup se dozvíte v našem návodu. Snadno poznáte, kolik takovýchto obtěžujících e-mailů vám dorazilo. V oranžovém čtverci vedle složky Spam se vám ukáže počet nově příchozích zpráv, které vám SupportBox automaticky označil jako spam.  Tyto zprávy jsou pak také označeny oranžovým pruhem nalevo – viz obrázek. Vyzkoušejte, my jej už používáme a libujeme si, takto to u nás ve složce vypadá:

spam

  • Snadnější registrace i přidání vašich kolegů

Naši budoucí zákazníci určitě ocení kratší a efektivnější registraci do aplikace, stávající klienti pak zase elegantnější přidání kolegů. Někteří naši zákazníci mají opravdu hodně lidí na podpoře, a tak jsme pro ně umístili tlačítko pro přidání nového kolegy i do horní části obrazovky v nastavení aplikace.

pridatkolegu

  • Správné zobrazování zpráv

Intenzivně jsme se věnovali opravám zpráv, které se vám někdy špatně zobrazovaly – ať už to byla diakritika, smajlíci, interní obrázky nebo další prvky, které někdy některý mailový klient neposlal k nám ve správném tvaru, a proto se nezobrazovaly tak, jak měly. Nyní by vaše zprávy měly být zcela v pořádku.

  • Přehlednost ticketů

Pokud je korespondence dlouhá, je někdy těžké se v ní zorientovat. V SupportBoxu vám v orientaci pomáhají barevné čáry nalevo od zprávy, odlišují zprávu vaši a odpověď od klienta. Teď máme pro vás další novinku. Zprávu, která jen opakuje již odeslané informace, vám zabalíme. Poměrně často se totiž stává, že odpovídající klient pošle nejen svou odpověď, ale součástí jeho zprávy je i vaše předchozí korespondence. SupportBox vám ale vždy zobrazuje celou komunikaci, poskládá jí sám do tzv. ticketů, proto je zbytečné zobrazovat tyto informace ještě jednou. Pokud si komunikaci přesto budete chtít zobrazit, stačí kliknout na ikonku tří šedých teček – a stejně tak jí můžete zase sbalit. Lepší přehlednost zaručena!

tritecky

  • Nadále pracujeme na dalších novinkách. Připravujeme pro vás:
    • Přehledný informační e-mail ze statistik vašich schránek – podle vašeho výběru jej můžete dostávat týdně nebo měsíčně.
    • Elastic Search – Hlavním rysem Elasticsearch je jeho rychlost, díky tomu je možné například na webových stránkách používat filtry a výsledky vyhledávání se zobrazují prakticky okamžitě.
    • Nástroj pro import zpráv z Outlooku a Gmailu – mnoho našich nových klientů si přeje pokračovat v předchozí konverzaci s klienty – a my jim přechod rádi maximálně usnadníme.

Děkujeme vám, že jste s námi. Oceníme, dáte-li nám vědět, jak se vám SupportBox líbí, nebo jak by vám vaši práci mohl udělat ještě příjemnější.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole