Letní novinky v SupportBoxu

V SupportBoxu se intenzivně pracuje i přes léto, a věříme, že vám brzy budeme moci představit průlomové novinky. Než se tak stane, máme pro vás souhrn všeho zajímavého nového, co jsme přidali:

Nasazení chytrého antispamu

Pro české a slovenské schránky jsme přidali navíc možnost zapnout si Chytrý antispam. Zvýší tak účinnost odfiltrovávání nevyžádaných zpráv. Zapnete si jej tak, že v Nastavení schránky zapnete klasický Spamfiltr na Přísný. Tím se Vám nabídne možnost zapnout navíc ještě Chytrý anti-spam. Zadejte ANO a uložte. Pokud vás zajímá, jak chytrý antispam funguje, přečtěte si článek, jak jsme jej vytvořili.

Pravidlo – zpráva není přiřazena žádnému kolegovi

Aby se vám ještě efektivněji pracovalo s pravidly, vytvořili jsme novou podmínku: pokud zpráva není přiřazena žádnému z kolegů. Tato podmínka vám tak zajistí, že budou pravidlem ignorována vlákna, která už někdo na starosti má, pravidlo se tedy aplikuje jen na nepřiřazené zprávy.

Pravidlo pro přesun ze schránky do schránky

Druhou novinkou v pravidlech je možnost nastavit si jako akci přesun zprávy z aktuální schránky do schránky jiné. Pokud vám tak chodí například faktury, které má vyřizovat kolegyně, do schránky, ke které nemá přístup, nastavte si pravidlo, aby se všechny zprávy, které mají v předmětu slovo Faktura a jsou od konkrétního odesílatele rovnou přesouvaly do její schránky v SupportBoxu.

Možnost přihlásit se pouze z určitých IP adres

Aby byly vaše e-maily v naprostém bezpečí, můžete si určit, které IP adresy mají mít ke zprávám přístup. Pro nastavení klikněte v aplikaci na ikonku panáčka vpravo nahoře a vyberte záložku Zabezpečení. Více se o této novince dočtete v našem návodu.

Zpracovatelská smlouva

Abyste měli vše legislativně v pořádku, doporučujeme odsouhlasit a stáhnout zpracovatelskou smlouvu. Je v souladu s GDPR. Klikněte v aplikaci na ikonku panáčka vpravo nahoře a vyberte záložku GDPR.

Odpověď všem

Pokud je v konverzaci více příjemců, můžete snadno poslat odpověď všem jmenovaným. Přidali jsme navíc ikonku k odpovědi. Funkční je samozřejmě také ikonka dvou šipek přímo u jednotlivých zpráv v rámci celého vlákna.

Vizuální zobrazení hodnocení spokojenosti v e-mailovém náhledu

Používáte u vašich odpovědí možnost, aby vám zákazník dal vědět, zda je s vaší odpovědí spokojen? V e-mailové notifikaci, která vám přijde, pokud zákazník doplní svou volbu nějakým komentářem, uvidíte nyní na začátku také smajlíka, kterého dotyčný při svém hodnocení vybral. Na první pohled tak budete mít jasno, jak si vedete.

Nový Elastic search

Aby Vám SupportBox dobře vyhledával, aktualizovali jsme na nejnovější verzi aplikace Elastic Search, který umožňuje vyhledávání zpráv podle různých výrazů.

Doufáme, že vás novinky potěšily. Dejte nám vědět, zda vám usnadnily život!

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole