Pokud máte aktivovaný live chat a nevyhovuje vám výchozí barva widgetu, můžete si ji velmi snadno upravit k vaší spokojenosti v nastavení live chatu.

Nastavení barevnosti vám umožní udržet vaší firemní identitu, která je velmi důležitá a zároveň můžete zvolit takovou barvu, která pro zákazníky bude dobře viditelná.

Jak barvu widgetu nastavit

V pravém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte live chat, kde chcete barevnost upravit.

Nyní z horní nabídky vyberte záložku Barvy. Zde si můžete nastavit vaše barevné provedení chatu.

Barvu si můžete vybrat pomocí barevné paletky, kterou máte k dispozici. Pokud potřebujte nastavit přesný odstín barvy – není to vůbec problém. Akorát je potřeba znát přesný kód barvy, který následně vložíte do textového řádku. Barva se nastaví automaticky.

Nastavit můžete:

  • Primární barva – barva samotného live chatu
  • Barva titulků – barva písma 

Jakmile budete mít barvy vybrané a nastavené, klikněte na tlačítko Upravit a máte hotovo. Váš chat bude nyní zářit v nových barvách.

Ukázka barev z praxe

Váš live chat si můžete opravdu sladit přesně podle vašich představ. Inspirovat se můžete třeba v naší ukázce.

Pokud je vám cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám poradíme.