Napojení SupportBoxu na Raynet

Raynet je česká aplikace pro přehlednou správu informací o klientech, ukáže vám rozjednané zakázky a aktivitu kolegů. Všechny důležité údaje z Raynetu vám zobrazíme hned u zprávy od daného klienta.

Napojení vám ušetří mnoho času – na jeden pohled, hned u zprávy, uvidíte, jaké máte u daného klienta rozjednané úkoly, schůzky, jaké jsou u něj vystavené faktury a v jakém jsou stavu.

Zde je ukázka zprávy od klienta (kliknutím zvětšíte):

A takto pak vypadá detail napojení:

Jak nastavit napojení:

V levém spodním rohu vaší licence SupportBoxu klikněte na ikonku ozubeného kolečka a z výběru zvolte schránku, u které chcete Raynet napojit:

V horní nabídce pak klikněte na záložku Pluginy:

Zde vyhledejte plugin Raynet – a instalujte jej.

Plugin se vám následně zobrazí v horní části obrazovky. Nyní jej můžete nastavit:

Pro úspěšné napojení bude potřeba znát váš administrátorský e-mail do Raynetu, API klíč a název účtu.

API klíč získáte v Raynetu tak, že vpravo nahoře kliknete na Nastavení (musíte být administrátor účtu).

Následně v levé nabídce vyberte nabídku Pro vývojářeAPI klíče.

API klíč zkopírujte, vložte do nastavení pluginu v SupportBoxu. Zadejte název vaší licence Raynetu podle příkladu a vše uložte.

Máte-li jakékoliv dotazy, ozvěte se, rádi poradíme!

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole