Platforma Winshop vám umožní rychlé napojení na SupportBox. U každé příchozí zprávy vám tak ukážeme, jaké zboží si již u vás klient objednal.

Snadno se prokliknete přímo do jeho karty v administraci eshopu.

Plugin je placený, cena do něj vložená se vám velmi rychle vrátí zrychlením a zkvalitněním práce. Nebudete muset složitě kopírovat adresu odesílatele a vyhledávat jeho objednávky v eshopu.

Jak na nastavení pluginu 

V administraci vašeho e-shopu rozklikněte v levém menu nabídku Systémové informace a vyberte podnabídku Verze a moduly:

Nastavení v SupportBoxu

V SupportBoxu musíte mít práva správce, abyste mohli upravovat schránku. Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka a vyberte schránku, u které chcete napojení nastavit:

V horním menu vyberte záložku Pluginy:

Nyní vyberte a aktivujte plugin Univerzální eshop plugin. Najděte jej v seznamu pluginů a klikněte na tlačítko Instalovat.

Po nainstalování je potřeba plugin nastavit – klikněte na žluté tlačítko Nastavení:

Nyní vyplňte tyto položky:

  • Pojmenování – název vašeho eshopu.
  • Adresa zdroje dat – sem  patří adresa, na které je váš skript. Plugin jej zavolá a načte data z něj vedle zprávy zákazníka. Tuto adresu najdete v administraci vašeho Winshopu.
  • Klíč pro ověření – Tento klíč použijte při volání vašeho skriptu k ověření propojení se SupportBoxem. Klíč najdete v administraci Winshopu.
  • Způsob autorizace - Ponechte doporučené nastavení HTTP hlavičky, nebo vyberte GET parametr v URL.

Nezapomeňte uložit.

Pokud jste vše vyplnili správně, uvidíte nyní u každé zprávy od vašeho zákazníka podrobné info.

Na číslo produktu si můžete kliknout, otevře se vám tak v novém okně přímo karta daného zákazníka ve Winshopu.

Pokud na ní najedete myší, zobrazí se vám detailní informace o zboží v objednávce:

Máte-li více eshopů, můžete si nainstalovat a nastavit více pluginů k jedné schránce (nebo i více schránkám).

Rádi případně pomůžeme, nebo poradíme, budete-li mít jakékoliv nejasnosti.