Platforma Winshop vám umožní rychlé napojení na SupportBox. U každé příchozí zprávy vám tak ukážeme, jaké zboží si již u vás klient objednal.
Snadno se prokliknete přímo do jeho karty v administraci eshopu.
Plugin je placený, cena do něj vložená se vám velmi rychle vrátí zrychlením a zkvalitněním práce. Nebudete muset složitě kopírovat adresu odesílatele a vyhledávat jeho objednávky v eshopu.
Jak na nastavení pluginu
V administraci vašeho e-shopu rozklikněte v levém menu nabídku Systémové informace a vyberte podnabídku Verze a moduly:
Nastavení v SupportBoxu
V SupportBoxu musíte mít práva správce, abyste mohli upravovat schránku. Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka a vyberte schránku, u které chcete napojení nastavit:
V horním menu vyberte záložku Pluginy:
Nyní vyberte a aktivujte plugin Univerzální eshop plugin. Najděte jej v seznamu pluginů a klikněte na tlačítko Instalovat.
Po nainstalování je potřeba plugin nastavit – klikněte na žluté tlačítko Nastavení:
Nyní vyplňte tyto položky:
- Pojmenování – název vašeho eshopu.
- Adresa zdroje dat – sem patří adresa, na které je váš skript. Plugin jej zavolá a načte data z něj vedle zprávy zákazníka. Tuto adresu najdete v administraci vašeho Winshopu.
Nezapomeňte uložit.
Pokud jste vše vyplnili správně, uvidíte nyní u každé zprávy od vašeho zákazníka podrobné info.
Na číslo produktu si můžete kliknout, otevře se vám tak v novém okně přímo karta daného zákazníka ve Winshopu.
Pokud na ní najedete myší, zobrazí se vám detailní informace o zboží v objednávce:
Máte-li více eshopů, můžete si nainstalovat a nastavit více pluginů k jedné schránce (nebo i více schránkám).
Rádi případně pomůžeme, nebo poradíme, budete-li mít jakékoliv nejasnosti.