Shoptet.cz je jednička mezi e-shopovými řešeními na českém trhu. Vlastní e-shop si vytvoříte na pár kliknutí. A stejně jednoduché je i nasazení našeho SupportBox live chatu na web, který běží právě na Shoptet platformě.

Jak přidat live chat v SupportBoxu

V levém menu klikněte na možnost Přidat schránku + a následně vyberte možnost + Přidat chat

Obdobně postupujete i v situaci, kdy spravujete víc účtů. V tom případě klikněte na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku.

Nyní si váš live chat v poli Název chatu pojmenujte. Název slouží pouze pro vaši orientaci. Zákazníci název nikdy neuvidí. Název uvidíte pouze vy v levém bočním menu.  

Jakmile budete mít vyplněn Název chatu, klikněte na zelené tlačítko Vytvořit.

Live chat máte nyní přidaný v SupportBoxu a zobrazil se vám i Kód pro implementaci na webu – tento kód budete potřebovat v dalších krocích.

SupportBox tip: V nastavení live chatu si také můžete upravit textace nebo si nastavit pracovní dobu.

Kam vložit kód pro implementaci chatu v administraci Shoptetu?

Přihlaste se do administrace vašeho e-shopu. V levém bočním menu klikněte na Vzhled a Obsah. Z podkategorie vyberte možnost Editor a dále v horním menu HTML kód.

Do políčka Zápatí (před koncovým tagem BODY) vložte váš Kód pro implementaci chatu, který jste získali ve vašem SupportBoxu.

Pokud chcete zobrazovat e-mailovou adresu zákazníka a propojit jeho objednávky v SupportBoxu, změňte v kódu po vložení:

email: client@email.tld na email: shoptet.customer.email

Takto by pak měl váš výsledný kód vypadat: 

Změny nezapomeňte potvrdit kliknutím na zelené tlačítko Uložit.

A máte hotovo! Live vhat máte nyní napojený.

Pokud se podíváte na váš web, v pravém spodním rohu budete mít již ikonku chatu. Zákaznici vám nyní mohou psát dotazy a vy jim můžete pohodlně odpovídat přímo ze SupportBoxu.

Narazili jste na nějaké nejasnosti? Nebojte se nás kontaktovat na e-mailu info@supportbox.cz, nebo telefonním čísle +420 778 443 348, rádi vše prověříme a pomůžeme vám.