Nastavení vlastního SMTP pro Shoptet

SMTP nebo-li Simpe Mail Transfer Protocol je internetový protokol, který zajišťuje, spolehlivé doručení e-mailů od odesílatele k adresátovi. 

V nastavení vašeho SupportBoxu si můžete vybrat zda chcete využívat našeho SMTP. V tomto případě je ale nutné mít nastaven SPF záznam

Pokud využíváte vlastní SMTP je důležité si vše správně nastavit, bližší informace v načem článku Proč si nastavit SMTP.

Pro každou schránku ve vašem SupportBoxu je potřeba mít SMTP záznam nastaveno zvlášť. Je to z toho důvodu, že ke každé schránce máte jiné přihlášení a heslo.  

Kde získat potřebné informace k nastavení

Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte například vaše poštovní servery u Shoptetu, je dobré obrátit se přímo na ně. 

Porty, zabezpečení a server pro nastavení SMTP u Shoptetu 

Mezi nejpoužívanější porty, které Shoptet podporuje patří: 

  • 25 (pro některé uživatele nemusí být povolen)
  • 587

V každém případě je možné, že server bude vyžadovat ověření uživatele.

Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol STARTTLS

Ověřená kombinace 

  • Server: mbox.myshoptet.com
  • Port: 587
  • Zabezpečení: STARTTLS
  • Vaše správné přihlašovací údaje (e-mail a heslo)

Je SMTP nastaveno správně? 

V případě, že si potřebujete ověřit správné nastavení je ideální si zkusit poslat testovací zprávu. Pokud zpráva odejde a dorazí příjemci je vše v nejlepším pořádku. 

Jestliže zpráva neodešla zkuste zkontrolovat nejprve vaše heslo a přihlašovací údaje. Podrobnosti naleznete v článku Zprávu se nepodařilo odeslat.

Váš e-shop na Shoptetu velmi snadno propojíte se SupportBoxem díky pluginu. Podrobný návod je k dispozici na našem blogu – Plugin – Napojení na Shoptet.

Je vám cokoliv nejasného? Zprávy se neustále nedaří odeslat? Napište nám! Rádi vše zkontrolujeme a poradíme. 🙂

Novinky na váš e-mail

E-mail *

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole