Protokol SMTP se stará o vaší odchozí poštu. Zajišťuje, že zpráva odejde z vašeho SupportBoxu a následně i v pořádku dorazí příjemci. V případě nastavení SMTP probíhá odesílání zpráv pomocí vaše poštovní servery

SMTP si nastavte pro každou schránku ve vašem SupportBoxu zvlášť. A to z toho důvodu, že do každé schránky máte jiné přihlašovací údaje a heslo.

Nastavení vlastního SMTP není povinné. Pokud se vám do nastavení nechce, jednoduše využijte odesílání prostřednictvím našich poštovních serverů → Nový SMTP SupportBox. Pak je ale důležité mít nastaven na doméně SPF a DKIM záznam.

Kde získat potřebné informace k nastavení.

Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Zoner, je dobré obrátit se přímo na ně. 

Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u Zoner

Mezi nejpoužívanější porty, které Zoner podporuje, patří: 

  • 587

Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol STARTTLS.

Ověřená kombinace 

  • Server: smtp.zoner.com
  • Port: 587
  • Zabezpečení: STARTTLS
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo

Kde v SupportBoxu nastavit Vlastní SMTP

Nastavení SMTP najdete vždy u nastavení vaší konkrétní e-mailové schránky.

Klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránku, u které chcete vlastní SMTP nastavit. 

V horní listě vyberte záložku SMTP a zaškrtněte možnost Vlastní SMTP.

Následně se vám zobrazí políčka pro vyplnění údajů k nastavení vlastního SMTP. 

Nastavení nezapomeňte Uložit

Je SMTP nastaveno správně? 

Správné nastavení si můžete snadno otestovat odesláním zprávy. V případě, že e-mail v pořádku odejde a dorazí adresátovi, máte vše nastaveno správně. Pokud zpráva nebyla odeslána, prosím zkontrolujte nastavení ještě jednou. Případně postupujte podle článku Zprávu se nepodařilo odeslat.

Jestli máte k nastavení otázky, nebo se vám nastavení nedaří, obraťte se na nás. Rádi s vámi vše projdeme.