Novinky – leden 2017

Na konci ledna nasazujeme v SupportBoxu důležité úpravy, které ještě zpřehlední a usnadní práci s e-maily.

Přeposílání zpráv

Nyní můžete přeposílat jakoukoliv zprávu v daném ticketu (vlákně). V pravém horním růžku každé zprávy uvidíte šedé ikonky šipek. Klikněte na ikonku směřující doprava – a můžete snadno zadat jednoho či více příjemců, přidat vlastní text nebo změnit přílohu.

preposlani

Skvělé je, že nyní máte vždy naprosto jasno, co přesně přeposíláte – náhled dané zprávy máte hned pod editačním oknem.

Pokud chcete změnit text, který přeposíláte v původní zprávě, klikněte opět v pravém horním rohu na ikonku tužky.

uprava

Z každé přeposlané zprávy vznikne nový ticket – to proto, aby zůstala konverzace přehledná, pokud na ní příjemci budou odpovídat.

Odpovědi

Stejným způsobem – tedy klikem na ikonku šipky směřující doleva v pravém horním rohu dané dílčí zprávy, můžete odpovídat na tuto zprávu.

odpoved

Odpovědět všem

Pokud bylo u dané zprávy více příjemců, můžete odpovědět všem tak, že kliknete na ikonku dvou šipek. Automaticky se vám tito příjemci vyplní v políčku Kopie pro.

replyall

 

Kromě těchto novinek jsme opět trochu uhladili design aplikace i notifikací v prohlížeči. Pokud máte jakýkoliv dotaz, nebo postřeh, budeme rádi, pokud nám o něm dáte vědět!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole