Novinky – říjen 2015

Rádi vám děláme radost a vycházíme vstříc vašim přáním i nápadům. Máme tu pro vás seznam těch nejzajímavějších novinek, které jsme pro vás do SupportBoxu přidali v měsíci říjnu:

Možnost seřadit si vlastní (virtuální složky) podle vlastního uvážení.

V SupportBoxu si můžete vytvořit vlastní složky – na poštu, kterou si sami ručně vyberete, i složky virtuální – tam vám samy přibydou zprávy na základě pravidla, které si sami určíte. Abyste měli opravdu dokonalý přehled, můžete si nyní v Nastavení schránky přeskládat všechny složky (včetně těch, které vám SupportBox vytovřil už při registraci). Najeďte myší nad ikonku s třemi čárkami, klikněte a přetáhněte složku na místo, kde si jí přejete mít.

slozky

Vylepšené vyhledávání

Vylepšili jsme vyhledávání – zrychlili jsme jej a zefektivnili vyhledávání některých slov. Vyzkoušejte!

Více adresátů v kopii odesílané zprávy

Odesíláte nebo přeposíláte zprávu více kolegům nebo klientům najednou? Přidejte je do kopie. Po napsání dané adresy vždy zmáčkněte enter a pokračujte v psaní další adresy. Pro hromadné zasílání zpráv ale stále platí, že je mnohem výhodnější používat nástroje na to určené – Mailchimp, Smartemailing, GetResponse a podobně.

Možnost upravit předmět u odpovědi i při přeposílání

Vyslyšeli jsme přání zákazníků a umožnili jsme editaci předmětu. Jednoduše jej rozkliknete nad odpovědí a můžete upravovat.

Stálý přehled nad tím, kdo si čte nebo odpovídá na stejnou zprávu

Ve chvíli, kdy si zprávu, kterou zrovna čtete, otřevřel i váš kolega, upozorní vás na to SupportBox šedým políčkem se jménem kolegy, který si zprávu čte. Stejně tak vás – tentokrát oranžovou notifikací – upozorníme, začne-li kolega na zprávu odpovídat. Pořád tak vidíte, co se děje!

notifikace2

Barevné odlišení zpráv od vás a odpovědí od klienta

Tahle novinka přinesla mnoho pozitivních ohlasů – nalevo od zprávy jsme přidaly barevné proužky, které vám pomohou na první pohled zjistit, kde která zpráva končí a kde začíná reakce klienta. Černou barvu máte vy, zelená barvička je u zprávy od vašeho klienta.

Spojování konverzacíslouceni

Potřebujete připojit nově příchozí zprávu do konverzace, kterou s klientem vedete? Klikněte na plusko ve výpisu dalších zpráv od tohoto zákazníka – najdete jej napravo od zprávy. Poznámka – je potřeba mít u schránky aktivovaný plugin Další zprávy od zákazníka.

Pravidla – další možnosti

Přidali jsme možnost určit Stav zprávy a také možnost poslat zprávu při splnění daných kritérií rovnou do koše. Více o pravidlech

Máte nějaké připomínky, pochvaly, nebo naopak vám něco vadí?

Dejte nám o tom vědět, jsme tu pro vás!

 

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole