Novinky v červenci 2017

FB_share_SB_novinky_2017_07

Představujeme vám novinky, díky kterým je SupportBox  ještě o něco užitečnější. Je tu pro vás nový filtr, který umožňuje vyhledat zprávy starší nebo mladší než určitý počet hodin, časové omezení pro automatické odpovědi, nový redakční systém pro psaní nové zprávy nebo odpovědi, vyladěné vyhledávání zpráv a také užitečná úprava u přeposílání zprávy.

Nový filtr – vyhledání zprávy starší nebo mladší než x hodin

Pokud potřebujete vyhledat všechny zprávy, které byly vytvořeny, nebo k vám dorazily v určitém časovém období, je tu pro vás nový užitečný filtr. Můžete jej použít u jakékoliv složky – v nových zprávách, vyřízených, ale i kdekoliv jinde. Klikněte u dané složky na ikonku trychtýře vpravo nahoře:

Stáří ticketu - filtr

V následující nabídce vyberte možnost Stáří ticketu. Nyní můžete zvolit následující možnosti:

Stáří ticketu - filtr

Do volného políčka vepište počet hodin, můžete použít desetinnou čárku nebo tečku pro zpřesnění údaje. Klikněte na tlačítko Filtrovat a načte se vám seznam, který potřebujete.

Automatické odpovědi – časové nastavení

V nastavení schránky máte mnoho možností, mimo jiné také si můžete zapnout automatickou odpověď na každou příchozí zprávu. Přijde-li vám dotaz od klienta, bude mu automaticky zaslána odpověď, že jste jeho zprávu obdrželi. Můžete si zvolit, zda má tato informace přijít klientovi jen jednou, při jeho první zprávě ve vláknu, nebo při každé další zprávě.

Novinkou je ale možnost nastavit si časové rozpětí, kdy se má nebo naopak nemá automatická zpráva rozesílat. Můžete si tak například nastavit, že se má v období, kdy vaši zaměstnanci nejsou u počítače posílat upozornění, že jste zprávu dostali, ale nejste právě v pracovním procesu a tak na ní zareagujete až ráno.

Automatická zpráva je vázána na konkrétní schránku, můžete si tak ke každé schránce nastavit jinou zprávu a jiné pravidlo, kdy se má odesílat.

Nastavení: V nastavení schránky vyberte první záložku – Všeobecné. Ve spodní části obrazovky najdete volbu Automatické odpovědi – zaškrtněte políčko, abyste tuto možnost aktivovali. Nyní můžete vybrat, zda se v daném čase má nebo nemá automatická odpověď zasílat. Vyplňte políčka Od a Do ve formátu hh:dd – například 10:20 a uložte.

Nastavení času odeslání automatické odpovědi

Automatické odpovědi – možnost vyřadit některé příjemce

Možná se vám také hodit možnost vyřadit některé příjemce – těm pak automatická zpráva nebude zaslána nikdy. Tuto nabídku najdete také v nastavení schránky, v záložce Všeobecné, u nabídky Automatická odpověď:Vyřazení některých příjemců u automatické odpovědi

Nový redaktor

Další novinkou je zcela nový redaktor – neboli rozhraní, do kterého píšete novou zprávu, nebo odpověď. Zcela jsme jej vyměnili za novou verzi, takže nám nyní umožňuje další manipulace. Odstranili jsme tím také některé závady, které minulá verze měla v některých prohlížečích.

Vyhledávání

Vyhledávání v SupportBoxu je opět ve velmi dobré kondici, vyhledá vám snadno e-mail zákazníka i číslo objednávky. Pokud byste měli problém cokoliv najít, dejte nám vědět, ukážeme vám, jak na to. Někdy totiž může vyhledávání zpřesnit například použití symbolu * před nebo na konci vyhledávaného výrazu.

Přehlednější přeposílání zprávy

Při přeposílání zprávy se vždy vytvoří samostatné vlákno (ticket). To proto, abyste měli přehled, když vám odpoví člověk, kterému jste zprávu přeposílali a zároveň mohli sledovat a odpovídat i původnímu tazateli. Nově se vám po odeslání přeposlané zprávy zobrazí původní ticket od vašeho zákazníka.

Věříme, že se vám novinky budou hodit – kdyby vás cokoliv zajímalo, rádi vysvětlíme!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole