Novinky – září 2015

zari

Školní rok nám odstartoval a spolu s ním jsme přichystali zajímavé novinky. Díky našim klientům, kteří nám dávají zpětnou vazbu, si nemusíme dlouho lámat hlavu s tím, co by to chtělo. A tak tu máme pro každého něco – ať už jste ředitel celého podniku, nebo kolega na podpoře:

  • Nápovědanapoveda

Máme už tolik zajímavých funkcionalit! A budou přibývat další. Abyste netápali a na první pohled objevili jejich výhody, přidali jsme nově nápovědu v podobě otazníčků u takových termínů, které mohou být nejasné. Klikněte na otazník a objeví se vám pop-up okno s nápovědou. Pokud byste si přesto nevěděli rady, určitě se nám ozvěte, rádi pomůžeme a vysvětlíme. Je škoda neusnadnit si život, když vám to SupportBox nabízí!

  • Filtry

Nově můžete ve filtrech řadit zprávy podle toho, komu byly přiřazeny. Je to novinka ke klasickým možnostem filtrování podle datumu, odesílatele, adresáta, předmětu a štítku.

  • Plugin  na míru.

Je pro nás důležité, aby naši zákazníci měli co nejefektivnější podporu – v září jsme proto vyvinuli jeden z prvních pluginů na míru pro našeho klienta. SupportBox jsme napojili na jejich vlastní e-shopové řešení  – u příchozí zprávy od zákazníka se ukazuje veškeré info o zákazníkových objednávkách a proklikem se člověk na podpoře dostane přímo do administrace objednávek a faktur. Chtěli byste také takové řešení? Máte-li e-shop, který je obecně používanou platformou (např. Shoptet, Woocommerce, a pod), ozvěte se, domluvíme vše s poskytovatelem vašeho řešení. Takovéto propojení patrně přijde vhod i dalším uživatelům SupportBoxu. Máte-li svůj e-shop vytvořený na míru, bude pravděpodobně toto propojení placené, cena je ovšem jednorázová a odvine se od toho, jak složité  je vaše řešení a vaše požadavky.

  • Různý počet ticketů v náhledu

pocetzpravPotřebujete zvětšit přehled a vidět co nejvíce zpráv najednou? Upravte si množství ticketů, které vidíte najednou na jedné stránce. Klikněte na nastavení schránky, záložku Všeobecné nastavení a najděte políčko Počet ticketů na stránku. Zde si můžete vybrat, zda chcete 10, 25, 50 nebo 100 ticketů na jedné stránce. Nezapomeňte uložit nastavení :-)

  • Rychlé vytváření nových zpráv. novazprava

Přidali jsme nové buttonky, které vám umožní vytvoření nové zprávy i z náhledu právě otevřeného ticketu nebo z celkového přehledu všech schránek. První najdete napravo od názvu vaší schránky v levém menu – je to zelený symbol papíru s tužkou. Druhý buttonek najdete, když si kliknete na název vaší schránky – budete mít před sebou seznam všech příchozích zpráv a nahoře vpravo na vás bude svítit opět zelené tlačítko s popiskem Nová zpráva. Vykzoušejte – za mě je to výrazné ušetření času!

Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte jej položit, rádi vysvětlíme a pomůžeme! A těšte se na další novinky, vylepšujeme o stošest.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole