
Vyzkoušejte SupportBox na 14 dní zdarma
Vložte vaši e-mailovou adresu, kterou budete používat pro přihlašování. My vám na ni zašleme heslo. V dalším kroku si nastavíte e-mail, kam vám píší zákazníci.
Školní rok nám odstartoval a spolu s ním jsme přichystali zajímavé novinky. Díky našim klientům, kteří nám dávají zpětnou vazbu, si nemusíme dlouho lámat hlavu s tím, co by to chtělo. A tak tu máme pro každého něco – ať už jste ředitel celého podniku, nebo kolega na podpoře:
Máme už tolik zajímavých funkcionalit! A budou přibývat další. Abyste netápali a na první pohled objevili jejich výhody, přidali jsme nově nápovědu v podobě otazníčků u takových termínů, které mohou být nejasné. Klikněte na otazník a objeví se vám pop-up okno s nápovědou. Pokud byste si přesto nevěděli rady, určitě se nám ozvěte, rádi pomůžeme a vysvětlíme. Je škoda neusnadnit si život, když vám to SupportBox nabízí!
Nově můžete ve filtrech řadit zprávy podle toho, komu byly přiřazeny. Je to novinka ke klasickým možnostem filtrování podle datumu, odesílatele, adresáta, předmětu a štítku.
Je pro nás důležité, aby naši zákazníci měli co nejefektivnější podporu – v září jsme proto vyvinuli jeden z prvních pluginů na míru pro našeho klienta. SupportBox jsme napojili na jejich vlastní e-shopové řešení – u příchozí zprávy od zákazníka se ukazuje veškeré info o zákazníkových objednávkách a proklikem se člověk na podpoře dostane přímo do administrace objednávek a faktur. Chtěli byste také takové řešení? Máte-li e-shop, který je obecně používanou platformou (např. Shoptet, Woocommerce, a pod), ozvěte se, domluvíme vše s poskytovatelem vašeho řešení. Takovéto propojení patrně přijde vhod i dalším uživatelům SupportBoxu. Máte-li svůj e-shop vytvořený na míru, bude pravděpodobně toto propojení placené, cena je ovšem jednorázová a odvine se od toho, jak složité je vaše řešení a vaše požadavky.
Potřebujete zvětšit přehled a vidět co nejvíce zpráv najednou? Upravte si množství ticketů, které vidíte najednou na jedné stránce. Klikněte na nastavení schránky, záložku Všeobecné nastavení a najděte políčko Počet ticketů na stránku. Zde si můžete vybrat, zda chcete 10, 25, 50 nebo 100 ticketů na jedné stránce. Nezapomeňte uložit nastavení 🙂
Přidali jsme nové buttonky, které vám umožní vytvoření nové zprávy i z náhledu právě otevřeného ticketu nebo z celkového přehledu všech schránek. První najdete napravo od názvu vaší schránky v levém menu – je to zelený symbol papíru s tužkou. Druhý buttonek najdete, když si kliknete na název vaší schránky – budete mít před sebou seznam všech příchozích zpráv a nahoře vpravo na vás bude svítit opět zelené tlačítko s popiskem Nová zpráva. Vykzoušejte – za mě je to výrazné ušetření času!
Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte jej položit, rádi vysvětlíme a pomůžeme! A těšte se na další novinky, vylepšujeme o stošest.
Komentáře