Nový požadavek

Jednou z velmi praktických funkcí SupportBoxu je možnost vložit do systému požadavek, který k vám nedorazil klasicky e-mailem, ale dozvěděli jste se jej například z telefonu, nebo osobním hovorem.

Není třeba chtít po zákazníkovi, aby vám vše znovu napsal e-mailem. Udělejte to za něj!

Klikněte u dané schránky na ikonku nové zprávy.

nova_zprava

Objeví se vám klasické okénko pro vytvoření nové zprávy. Klikněte zde na ikonku zcela vpravo nahoře – Nový požadavek.novy_pozadavek

Nyní se vám ukáže podobné okno, jako když píšete novou zprávu. Vložte e-mail zákazníka, který vás právě kontaktuje, předmět, který definuje jeho požadavek a dolu do okna, kam obvykle píšete novou zprávu, nadefinujte vašimi slovy zákazníkův problém. Klikněte na Přidat.

novy_pozadavek2.jpg

Nyní se tento požadavek bude tvářit jako e-mail od vašeho zákazníka. Vy jej můžete přidělit, nebo na něj ihned odpovědět, jakmile budete znát správné znění.

Vaši zákazníci jistě ocení, že jim vyjdete vstříc a nenutíte je ozvývat se znovu vašim kolegům s tím stejným problémem. Navíc tím, že dotaz nadefinujete vy sami, bude to jistě i pro vaše kolegy snažší pochopit, pokud jim tento dotaz přidělíte.

 

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole