Plugin – napojení na Shoptet

Shoptet.cz je jeden z největších poskytovatelů e-shopů na našem trhu. Díky skvělé a spolupráci jsme pro vás přichystali velmi užitečný plugin.

Pokud si jej ve svém rozhraní  e-shopu i v SupportBoxu aktivujete, uvidíte u přicházejících zpráv ty nejdůležitější informace. Aniž byste se museli proklikávat do administrace e-shopu, uvidíte:

  • Telefon klienta
  • Klientovu adresu
  • Kolik u vás tento zákazník již celkem utratil
  • Poslední objednávky, které klient u vás provedl:
    • Výši objednávky
    • Celkovou částku
    • Datum, kdy byla objednávka uskutečněna
    • Datum, kdy bylo zboží odesláno

Přes číslo objednávky se přímo proklikněte do administrace této objednávky v Shoptetu. Stejně tak se můžete kliknutím na Zobrazit další objednávky rychle dostat do karty zákazníka.

Aktivace pluginu v SupportBoxu

Vlevo dole v rozhraní vaší licence klikněte na ikonku ozubeného kolečka a vyberte následně název schránky, u které chcete plugin aktivovat.

Následně vyberte v horním menu záložku Pluginy.

Nyní vyhledejte ve spodní části s nenainstalovanými pluginy plugin Shoptet – klikněte na tlačítko Instalovat.

Nyní bude potřeba plugin nastavit – tím jej aktivujete. Váš plugin nyní najdete v horní části obrazovky mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.

Nyní bude potřeba  vyplnit dvě políčka, díky kterým se SupportBox bude moci spojovat s vaším e-shopem na Shoptetu:

Vyplňte tato dvě políčka a uložte. Otevřete si nový panel v prohlížeči a přihlašte se do vaší administrace v Shoptetu.

Aktivace doplňku v Shoptetu

Doplněk si snadno objednáte a aktivujete v
tržišti s doplňky na Shoptetu.

Dále nemusíte v Shoptetu nic nastavovat.

Dokončení propojení v SupportBoxu

Přejděte zpět do nastavení pluginu v SupportBoxu a klikněte na tlačítko Ověřit propojení pluginu:

Pokud Vám nyní napíše zákazník, který je u vás v e-shopu již registrován, ukáže se vám napravo od jeho zprávy hned veškeré info k němu:

Shoptet plugin také v telefonech

V případě, že máte v SupportBoxu, jako další komunikační kanál s klienty, aktivované telefony, zajisté oceníte, pokud se vám budou informace o zákaznících zobrazovat i u telefonů.

Pokud máte klienta v Shoptetu již zaevidovaného, zobrazí se vám o něm podrobnosti na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace a zároveň můžete klienta identifikovat ještě dříve, než zahájíte samotný hovor.

TIP: SupportBox je nástroj  nejen pro e-mailovou komunikaci, vyřizovat z něj můžete požadavky přicházející také po chatu nebo telefonu.

Více informací o volajícím klientovi zpříjemní celou komunikaci.

Věříme, že Vám tento plugin ulehčí práci a ušetří mnoho času. Máte-li jakékoliv dotazy, zavolejte nám nebo napište, rádi Vám pomůžeme!

Zůstaňte v obraze a přidejte se
k 3 500+ odběratelům novinek!

Přidejte se k 3 500+ odběratelům a nepromeškejte žádnou novinku ze světa zákaznické péče! Informace, tipy, zajímavosti, pravidelně každých 14 dní.
E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

  • 9 otázek, na které si odpovědět před přechodem na helpdesk | SupportBox.cz 09.10.2019 08:00

    […] jiné aplikace a rozšiřuje tak její funkčnost) SupportBox umí například tyto plug-in  Shoptet plugin, Smartemailing a Mailchimp, Raynet a Anabix, iDoklad, Fakturoid, FAPI, […]

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole