Poprázdninové novinky

Během léta nám přibylo mnoho novinek a zde jsou ty nejzajímavější:priority

  • Priority zprávy. Třiďte si zprávy podle důležitosti. Vaši kolegové tak snadno poznají, která zpráva může počkat, a která naopak musí jít přednostně na řadu. Ikonku důležitosti můžete přidělit v přehledu zpráv i v detailu konkrétní zprávy. Více se dočtete v návodu.
  • Obrázek v podpisu. Mnoho našich zákazníků chce mít zprávu příjemnou nejen textem, ale i graficky. Přidali jsme tak možnost vložit si automaticky do podpisu obrázek dle vašeho výběru. Ke každé schránce můžete mít jiný. Více se dočtete v návodu.
  • Zobrazování počtu zpráv v přehledu ticketů. SupportBox dokáže spojovat jednotlivé zprávy vaší komunikace se zákazníkem do jednoho celku – říkáme mu ticket (vlákno). Abyste měli představu, kolik takových jednotlivých zpráv daný ticket obsahuje, stačí se podívat v přehledu zpráv na číslo napravo. Pokud zde žádné číslo není, je v komunikaci zatím pouze jedna zpráva.tickety
  • Poznámka s přidělením kolegovi v jednom kroku. Potřebujete-li vašemu kolegovi přidělit nějakou zprávu, můžete mu zároveň rychle přidat poznámku, kterou váš zákazník neuvidí. V detailu zprávy klikněte na ikonku Poznámka – je v pravém horním rožku a vypadá jako tabulka s tužkou. Po napsání poznámky si můžete vybrat, komu a zda chcete zprávu přiřadit a také v jakém stavu pak má zpráva být – zda jako nová, čekající nebo vyřešená.poznamka
  • Přehlednější výběr kolegů při přidělování (našeptávač). Při přidělování zprávy kolegům nemusíte složitě hledat v dlouhém seznamu, pokud máte kolegů více. Stačí napsat první písmenka, na které dané jméno začíná, nabídneme vám automaticky toho správného.
  • PHP7. Přešli jsme na PHP7 – pro běžného uživatele je to asi informace vcelku nezajímavá, ale vězte, že díky tomu držíme krok s dobou a spolu s vyhledáváním přes Elastic se nám daří držet SupportBox v poměrně svižném tempu. Rychleji se tak načítá a vám se tak zrychluje práce na podpoře.

A víte, co nás čeká dál? Máme pro vás připravené nové, vylepšené statistiky. Budete si tak moci prohlédnout seznam negativně nebo pozitivně ohodnocených odpovědí, nebo stáhnout celé statistiky k dalšímu zpracování do CSV souboru. Nechte se překvapit, bude to velmi brzy!

 

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole