Pravidla – automatický filtr příchozích zpráv

Chodí vám opravdu velké množství e-mailů a vy se v nich nechcete probírat?

Nechte si je u nás předtřídit už při příchodu – SupportBox to rád udělá za vás!

Příklady použití:

  • Používate mnoho alias schránek (fakturace@vasefirma.cz, aukro@vasefirma.cz, objednavky@vasefirma.cz, reklamy@vasefirma.cz a podobně), ve skutečnosti to nejsou samostatné mailové schránky. SupportBox vám je roztřídí pod jednotlivé štítky.
  • Chcete, aby vám odpovědi na soutěž automaticky vyřizoval kolega. SupportBox je automaticky přiřadí kolegovi, pokud budou mít v předmětu zprávy slovo Soutěž.
  • Chcete, aby všechny e-maily, které vám přijdou od určitého odesílatele (např. automatická fakturace, tipy z blogu, který sledujete, a podobně) automaticky chodily do vlastní složky – a až budete mít čas, vyřídíte si je.

Pravidla můžete nastavit vždy k jedné konkrétní schránce.

Klikněte na název schránky a pak na Nastavení v pravém horním rohu.

pluginSE

Klikněte na zelené tlačítko s nápisem Přidat aktivní pravidlo.

pravidla1

Otevře se vám náhled na dvě možnosti – přidat pravidlo a přidat akci.

vyber1Ve výběru přidat pravidlo definujete podmínku akce – co se má splnit. Můžete si těchto podmínek nastavit více najednou. Příklad – Adresát – Když adresát je mujemail@firma.cz a zároveň Předmět – Když předmět obsahuje Soutěž.

vyber2Nyní je potřeba říci, co má pravidlo udělat – vybrat v možnosti Přidat akci.

Můžete chtít, aby se automaticky přidělil určitý štítek, aby se zpráva přiřadila do Vlastní složky, nebo aby byla přiřazena některému z kolegů.

Nezapomeňte nové pravidlo uložit.

Od této chvíle vaše nové pravidlo platí pro všechny nově příchozí zprávy.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole