Pravomoce pro chat

Určete, kteří z vaši kolegů mají mít možnost odpovídat klientům na chatu. Každý z nich může mít jinou úroveň přístupu.

Nastavení:

Nastavovat pravomoce může pouze zakladatel nebo správce společnosti. Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka:

V horní nabídce vyberte položku Práva k chatům:

Kolegům přidělte úroveň, která jim náleží. Vybírat můžete z těchto variant:

  • Nemá přístup – tento kolega chat neuvidí, nedostane se ani k historickým chatům, na které je odkaz v ticketu.
  • Operátor – kolega může vyřizovat daný chat, ale nedostane se do jeho nastavení.
  • Správce – kolega neuvidí chat v levém menu, nebude moci vyřizovat v chatu dotazy od klientů. Smí ovšem nastavovat textace, pracovní doby a další možnosti chatu. Návštěvníci vašich stránek uvidí jeho fotku v hlavičce chatboxu.
  • Správce a operátor – může nastavovat chat i vyřizovat jednotlivé konverzace. Návštěvníci vašich stránek uvidí jeho fotku v hlavičce chatboxu.

Máte dotaz? Rádi poradíme, napište nám nebo zavolejte.

Zůstaňte v obraze a přidejte se
k 3 500+ odběratelům novinek!

Přidejte se k 3 500+ odběratelům a nepromeškejte žádnou novinku ze světa zákaznické péče! Informace, tipy, zajímavosti, pravidelně každých 14 dní.
E-mail *
Tagy:
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole