Přečtené a nepřečtené zprávy

Chodí-li vám mnoho zpráv, nestihnete možná vyřídit všechny hned po prvním zhlédnutí. V SupportBoxu ovšem snadno zjistíte, které zprávy jste již viděli, a které jsou zcela nové.

Jedním kliknutím můžete také jednoduše označit všechny zprávy v dané složce jako přečtené nebo nepřečtené. Stejnou akci můžete provést i pro určité zprávy dle vašeho výběru.

Jak to funguje:

Automaticky: zpráva, kterou si jednou otevřete, se automaticky označí jako přečtená. Ve vašem výpisu zpráv pak bude narozdíl od ostatních zpráv méně nápadná a nebude mít nalevo barevné ohraničení (podle barvy vaší schránky) – viz obrázek:Nepřečtená zpráva

Manuálně: zprávy můžete snadno označit jednotlivě i hromadně jako přečtené nebo nepřečtené. Ve výpisu zpráv jakékoliv složky označte zprávy, které chcete změnit.změna zprávy z přečtené na nepřečtenou

 

Označit zprávu jako nepřečtenou můžete také přímo v detailu zprávy. Stačí vybrat opět ikonku oka a položku Označit zprávu jako nepřečtenou.

 

Máte jakýkoliv dotaz? Napište nám, rádi vám pomůžeme!

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole