Přečtené a nepřečtené zprávy

Chodí-li vám mnoho zpráv, nestihnete možná vyřídit všechny hned po prvním zhlédnutí. V SupportBoxu ovšem snadno zjistíte, které zprávy jste již viděli, a které jsou zcela nové.

Jedním kliknutím můžete také jednoduše označit všechny zprávy v dané složce jako přečtené nebo nepřečtené. Stejnou akci můžete provést i pro určité zprávy dle vašeho výběru.

Jak to funguje:

Automaticky: zpráva, kterou si jednou otevřete, se automaticky označí jako přečtená. Ve vašem výpisu zpráv pak bude narozdíl od ostatních zpráv méně nápadná a nebude mít nalevo barevné ohraničení (podle barvy vaší schránky) – viz obrázek:Nepřečtená zpráva

Manuálně: zprávy můžete snadno označit jednotlivě i hromadně jako přečtené nebo nepřečtené. Ve výpisu zpráv jakékoliv složky označte zprávy, které chcete změnit.změna zprávy z přečtené na nepřečtenou

Abyste měli na první pohled jasno, kolik přečtených a nepřečtených zpráv vás čeká napříč všemi schránkami, stačí se podívat na hlavní nástěnku.

V malém červeném rámečku uvidíte, kolik nepřečtených zpáv vás ve které schránce čeká.

Přehled nepřečtených zpráv

Máte jakýkoliv dotaz? Napište nám, rádi vám pomůžeme!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole