Chodí-li vám mnoho zpráv, nestihnete možná vyřídit všechny hned po prvním zhlédnutí. V SupportBoxu ovšem snadno zjistíte, které zprávy jste již otevřeli, a které jsou zcela nové.

Jedním kliknutím můžete také jednoduše označit všechny zprávy v dané složce jako přečtené nebo nepřečtené. Stejnou akci můžete provést i pro konkrétní zprávy dle vašeho výběru.

Jak funguje přečtení a nepřečtení zpráv automaticky

Zpráva, kterou si jednou otevřete, se automaticky označí jako přečtená. Ve vašem výpisu zpráv pak bude na rozdíl od ostatních zpráv méně nápadná a nebude mít nalevo barevné ohraničení.

Jak změnit u ticketu ručně, že je přečtený nebo nepřečtený 

U ticketů můžete libovolně změnit, zda je ticket již přečtený nebo nepřečtený. Vždy vám k tomu poslouží ikona oka v liště akcí

Ve výpisu ticketů 

Ve výpisu ticketů, ať jste v jakékoliv složce, můžete tickety snadno označit jako přečtené nebo nepřečtené jednotlivě i hromadně. 

Stačí tickety vybrat a poté kliknout na ikonu oka vybrat z nabídky požadovanou možnost. Změny se hnedka projeví. 

V detailu ticketu

Přímo v detailu konkrétního ticketu pak můžete označit zprávu jako nepřečtenou. Stačí vybrat opět ikonku oka a kliknout na Označit zprávu jako nepřečtenou. I v tomto případě se změna provede okamžitě. 

Máte jakýkoliv dotaz? Je vám něco nejasného? Napište nám, rádi vám pomůžeme.