
Vyzkoušejte SupportBox na 14 dní zdarma
Vložte vaši e-mailovou adresu, kterou budete používat pro přihlašování. My vám na ni zašleme heslo. V dalším kroku si nastavíte e-mail, kam vám píší zákazníci.
Chodí-li vám mnoho zpráv, nestihnete možná vyřídit všechny hned po prvním zhlédnutí. V SupportBoxu ovšem snadno zjistíte, které zprávy jste již viděli, a které jsou zcela nové.
Jedním kliknutím můžete také jednoduše označit všechny zprávy v dané složce jako přečtené nebo nepřečtené. Stejnou akci můžete provést i pro určité zprávy dle vašeho výběru.
Jak to funguje:
Automaticky: zpráva, kterou si jednou otevřete, se automaticky označí jako přečtená. Ve vašem výpisu zpráv pak bude na rozdíl od ostatních zpráv méně nápadná a nebude mít nalevo barevné ohraničení (podle barvy vaší schránky) – viz obrázek:
Manuálně: zprávy můžete snadno označit jednotlivě i hromadně jako přečtené nebo nepřečtené. Ve výpisu zpráv jakékoliv složky označte zprávy, které chcete změnit.
Označit zprávu jako nepřečtenou můžete také přímo v detailu zprávy. Stačí vybrat opět ikonku oka a položku Označit zprávu jako nepřečtenou.
Máte jakýkoliv dotaz? Napište nám, rádi vám pomůžeme!
Komentáře