Předpřipravená odpověď

Stává se vám, že se vás vaši klienti ptají na stále stejné otázky?

Použijte našeho šikovného pomocníka – Předpřipravené odpovědi.

Najdete je u každé odpovědi nebo nové zprávy – v horní liště s ikonkami editace zprávy.

predprip

Použití je snadné  – předpřipravenou odpověď si můžete uložit z právě rozepsané zprávy a příště jí jednoduše vložíte a odešlete.

Ušetříte tak mnoho času, který můžete věnovat dalším klientům nebo jiným aktivitám.

Potřebujete přidat větší množství předpřipravených zpráv? Přidejte si je přehledně a rychle z nastavení schránky.

Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka, a následně na název dané schránky:

Následně v horním menu vyberte položku Připravené odpovědi.

Přidejte novou připravenou odpověď kliknutím na tlačítko Vytvořit připravenou odpověď.

Nyní můžete vepsat vaši připravenou odpověď:

U připravených odpovědí si můžete vytvořit kategorie (nadřazené zprávy).  Nadřazená zpráva může být prázdná, slouží pak pouze jako nadpis dané skupiny, ve které se nachází konkrétní připravené odpovědi. Může ale také obsahovat konkrétní text, a můžete jí tak používat jako samostatnou připravenou odpověď.

Nadřazenou zprávou se nemůže stát již jednou podřazená zpráva – je tedy možné vytvořit pouze dvě úrovně zpráv.

Takto pak může vypadat seznam vašich zpráv:

Připravenou zprávu můžete vytvořit také z již rozepsané odpovědi. Klikněte v horním menu na poslední nabídku:

predprip

V následující nabídce zvolte Vytvořit z rozepsané odpovědi:

V této nabídce můžete také přidávat zcela nové připravené odpovědi, nebo se proklikem dostat do úpravy stávajících připravených odpovědí.

Máte nějaké otázky? Zavolejte nám, nebo napište, rádi pomůžeme.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole