Předpřipravená odpověď

Stává se vám, že se vás vaši klienti ptají na stále stejné otázky?

Použijte našeho šikovného pomocníka – Předpřipravené odpovědi.

Najdete je u každé odpovědi nebo nové zprávy – v horní liště s ikonkami editace zprávy.

predprip

Použití je snadné  – předpřipravenou odpověď si můžete uložit z právě rozepsané zprávy a příště jí jednoduše vložíte a odešlete.

Ušetříte tak mnoho času, který můžete věnovat dalším klientům nebo jiným aktivitám.

Potřebujete přidat větší množství předpřipravených zpráv? Přidejte si je přehledně a rychle z nastavení schránky.

Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka, a následně na název dané schránky:

Následně v horním menu vyberte položku Připravené odpovědi.

Přidejte novou připravenou odpověď kliknutím na tlačítko Vytvořit připravenou odpověď.

Nyní můžete vepsat vaši připravenou odpověď:

U připravených odpovědí si můžete vytvořit kategorie (nadřazené zprávy).  Nadřazená zpráva bude z pravidla prázdná, slouží pouze jako nadpis dané skupiny, ve které se nachází konkrétní připravené odpovědi.

Nadřazenou zprávou se nemůže stát již jednou podřazená zpráva – je tedy možné vytvořit pouze dvě úrovně zpráv.

Takto pak může vypadat seznam vašich zpráv:

Připravenou zprávu můžete vytvořit také z již rozepsané odpovědi. Klikněte v horním menu na poslední nabídku:

predprip

V následující nabídce zvolte Vytvořit z rozepsané odpovědi:

V této nabídce můžete také přidávat zcela nové připravené odpovědi, nebo se proklikem dostat do úpravy stávajících připravených odpovědí.

Máte nějaké otázky? Zavolejte nám, nebo napište, rádi pomůžeme.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

  • Začínáme se SupportBoxem | SupportBox.cz 16.10.2019 17:02

    […] Předpřipravené zprávy: zde si můžete připravit zprávy, které používáte jako odpověď opakovaně. Velmi vám mohou ušetřit čas i nervy. Předpřipravené zprávy můžete vytvořit také z právě rozepsané odpovědi. […]

  • Jak otestovat kvalitu vlastní zákaznické péče? | SupportBox.cz 12.08.2019 09:13

    […] předpřipravených odpovědí – v chytrém e-mailovém řešení pro týmovou práci je tvorba databáze častých […]

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole