Přesměrování e-mailů z Roundcube

Pokud jste doposud vyřizovali zprávy v e-mailovém klientu Roundcube, je přesměrování do SupportBoxu snadné. Pravděpodobně se vám díky této změně velmi zpřehlední a usnadní práce.

Jak na přesměrování:

Pokud ještě nemáte vlastní licenci SupportBoxu, začněte tím, že si jí zřídíte a vytvoříte si díky průvodci první schránku, do které vám chodí zprávy od vašich klientů.

U schránky Vám bude vygenerována adresa pro přesměrování, tu budete potřebovat při nastavení přesměrování v Roundcube. Najdete jí v prvním e-mailu, který na vás ve schránce v SupportBoxu bude čekat. Zkopírujte si jí.

Otevřte si nyní váš Roundcube a přihlašte se dovnitř.

V pravém horním rohu vyberte položku Nastavení:

Na další obrazovce pak klikněte v levém menu na položku Filtry. Pokud jí nevidíte, nemáte pravděpodobně administrátorská práva, bude potřeba požádat někoho, kdo tato práva má, aby vám přesměrování nastavil.

Klikněte následně na ikonku pluska v dolním rohu – vytvoříte tím tak nový filtr, u kterého následně nastavíme, aby vám přesměrovával zprávy do SupportBoxu.

Nazvěte filtr například SupportBox – abyste později věděli, co má tento filtr za úkol.

Pravidla pro příchozí zprávu – zde si můžete vybrat, zda chcete do SupportBoxu přesměrovávat úplně všechny zprávy, nebo jen vybrané, určené nějakým pravidlem.

Do poslední nabídky – Přeposlat zprávu na – vložte adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox .

Nezapomeňte uložit.

Správnost nastavení filtru můžete vyzkoušet tím, že si do vaší schránky v SupportBoxu pošlete testovací zprávu. Máte-li jakékoliv pochybnosti, ozvěte se, rádi pomůžeme.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole