Přidáváme kolegu

Pokud jste sami prošli SupportBox a zalíbil se vám, můžete přidávat další kolegy, kteří se budou také starat o vyřizování zpráv.

Jak na to:

Pošlete kolegům pozvánku

Aby se kolegové mohli přidat do vašeho týmu na vyřizování zpráv, je třeba jim poslat pozvánku – díky ní obdrží adresu, na které se mohou přihlásit a také heslo.

V levém dolním menu klikněte na ikonku panáčka:

tym

Otevřete se vám stránka, na které bude na pravé straně svítit tlačítko Přidat kolegu.

Klikněte na toto zelené tlačítko a objeví se vám takováto nabídka:

Vyplňte e-mail vašeho kolegy. U každé schránky si můžete vybrat, jakou roli má mít uživatel – zda vůbec má mít k dané schránce přístup – pokud ne, tak jí neuvidí.

Má-li mít kolega ke schránce přístup, může být uživatelem nebo správcem. Uživatel může vyřizovat e-maily, psát nové zprávy, přiřazovat zprávy kolegům, dávat k nim štítky, používat předpřipravené odpovědi a podobně.

Správce může navíc měnit nastavení schránky – upravovat podpis, automatickou odpověď, přidávat nové předpřipravené odpovědi a podobně.

Po té, co kliknete na tlačítko Pozvat kolegu, obdrží na zadaný e-mail váš kolega zvací e-mail s jeho heslem a odkazem na stránku, kde se může přihlásit.

Jaký zvolit e-mail pro kolegu?

Váš kolega se může přihlašovat svým osobním nebo firemním e-mailem – nemusíte se bát, nebude použit nijak jinak než jako přihlašovací jméno. Důležité je, aby každý kolega měl svůj přihlašovací e-mail unikátní a mohli jste následně sledovat jeho statistiky, a díky notifikacím se také vždy zabrání, aby dva kolegové odpověděli najednou na jednu zprávu od zákazníka.

Upravte kolegům profil:

Po přidání nového kolegy můžete upravit jeho profil. Pokud vyplníte jeho jméno, telefon, pozici případně i přidáte jeho foto, může se vše automaticky doplňovat v jeho podpisu.

Takto bude vypadat rozhraní, které budete vyplňovat:

Rádi vám poradíme, pokud cokoliv nebude jasné!

Novinky na váš e-mail

E-mail *

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole