Priorita zprávy

Zpráv dostáváme každý den velké množství, ne každá je zasluhuje naší pozornost. Některé zprávy, které pro vás nejsou podstatné, vám může odfiltrovat náš spam filtr.

Na druhou stranu jsou zprávy – například od vašich VIP klientů, které zasluhují vaší pozornost přednostně.

Pořadí, ve kterém jsou zprávy odesílány do fronty ke zpracování je určeno prioritou zprávy. Zprávy s vyšší prioritou mají při směrování přednost a jsou vkládány na začátek fronty. Zprávy se stejnou prioritou jsou umisťovány do fronty podle času příchodu zprávy.

Běžně je pro všechny zprávy nastavena důležitost normální, ale máte též možnost nastavit i důležitost (prioritu) vyšší nebo i nižší.

Toto nastavení oceníte zejména, pokud dostáváte denně opravdu hodně pošty, na kterou je potřeba reagovat. Pokud se u mezi nimi objeví zpráva s vysokou důležitostí, měli byste jí dát přednost před ostatními.

Důležitost zprávy nastavíte v přehledu zpráv nebo přímo v detailu zprávy – viz obrázek. priorita

Nastavená důležitosti zprávy se pak projeví vykřičníkem u zprávy v seznamu zpráv.

priorita2

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole