Proč si nastavit SMTP

E-maily, které odchází ze SupportBoxu jsou odesílány našimi SupportBox servery. Jakmile si založíte schránku, můžete si vybrat v jejím nastavení, zda chcete využívat našich serverů, nebo odesílat e-maily přes vlastní nastavení.

Pokud se rozhodnete nastavit si vlastní SMTP, pak to má dvě výhody:

  • nemusíte si nastavovat SPF záznam a přesto vašeho zprávy nebudou často končit ve spamu.
  • v některých případech si takto můžete nastavit zálohování odchozích zpráv ve vašem původním mailovém klientu (například Gmail.com toto umí).

Nastavení SMTP najdete vždy u nastavení vaší konkrétní e-mailové schránky (videoobrázek se spustí po kliknutí):

smtpS

Jak nastavit SMTP – na příkladu Gmail.com:

Otevřete schránku, u které chcete nastavit SMTP a klikněte v pravém rohu na Nastavení. Zde vyberte záložku SMTP. Klikněte na možnost Vlastní SMTP a vyplňte následovná políčka:

  • E-mail pro odesílání: vaše plná e-mailová adresa
  • Host: smtp.gmail.com
  • Port: 465
  • Username: uživatelské jméno, kterým se hlásíte do Gmailu
  • Heslo: vaše heslo do Gmailu
  • Zabezpečení: SSL

Uložte nastavení.

Posledním – ale důležitým krokem je v Nastavení Gmailu aktivovat přístup IMAP – viz následující videoobrázek (klikněte pro spuštění).

smtp

?Mohu používat své vlastní řešení SMTP?

Samozřejmě. Pokud máte přístup k vašemu vlastnímu řešení, a chtěli byste používat vlastní SMTP řešení, prostě vložte informace, které platí pro váš případ.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole